Już z 10 razy miałem problem z Blue Screenem. Mam Windowsa 7 Home Premium 64Bit, a podczas wyświetlania blue screena jest coś nt. pliku ndis.sys. Nie zdążyłem zapisać kodu tego blue screena, choć z tego co pamiętam można to teraz gdzieś znaleźć w logach, ale nie wiem, czy ta informacja będzie potrzebna. Już zmieniłem w ustawieniach, żeby po Awarii systemu nie uruchamiał się ponownie, a zatrzymał komputer na tym bluescreenie. Problem pojawia się przeważnie, kiedy przeciążone jest WiFi przez dłuży okres (np. kilku, kilkunasty godzin), przez którą łączę się do neta, choć to tylko moje przypuszczenia. Czasami śmiga mi P2P 24/dobę i nic się nie dzieje, a dziś przy zwykłym oglądaniu filmiku na youtube pojawił się blue screen. Najczęściej problem pojawia się w nocy - włączony uTorrent na noc, wstaję rano a tam czysty (uruchomiony ponownie) system.
Na 99,99% wykluczam system - na Windows Vista Home Premium miałem to samo, choć muszę przyznać, że o wile rzadziej. Teraz komp potrafi ukazać BDOS’a mniej więcej raz dziennie (komp odpalony 24h/dobę).
W góglach znalazłem rozwiązanie, że można odinstalować Klienta sieci Microsoft Networks i Harmonogram pakietów QoS, co zrobiłem dla swojej karty WiFi, ale nic to nie mało - 2 kolejne bluescreeny od wprowadzenia tego rozwiązania, więc zainstalowałem tego Klienta… i Harmonogram… z powrotem.
Pomocy! Jakieś rady???