Blue screen przy probie formata

kiedy chce zrobic formata

restartuje windowsa juz z plytka i naciskam dowolny klawisz i tam wychodzi czy F6 nacisnac czy F2 (nie robilem jeszcze formata wiec nie wiem a wiekszosc informatykow wie jeszcze mniej) i zaczyna sie kopiowanie plikow z plyty i kiedy wejs ma to menu mi wyskakuje blue screen z problemem o poczatku

0x0000007B (i cos dalej )ale na internecie duzo osob ma z tym problem mianowicie trzeba cos w bios zmienic (chcialem zrobic wedlug http://peb.pl/windows/243078-poradnik-k … wanie.html tego pkt.3 )

ale ten moj bios jest zupelnie inny i nie moge znalesc tych opcji

Prosze o pomoc

P.S. komputer kupiony w niemczech czyli rowniez mam niemieckiego windowsa a ja chce zmienic na polski wlasnie

Trzeba zmienić tryb pracy kontrolera dysków z AHCI na IDE.

a właśnie nie wiem jak słabo na biosie się znam prosil bym o jakas instrukcje xD (Bios firmy AMI (American Megatrends Inc)

Ja natomiast nie znam się na wróżeniu. Jak podasz podstawowe informacje (co to za komputer? - względnie marka i nazwa płyty głównej; jaki system operacyjny ?) - to może da się coś więcej powiedzieć.

Manufacturer: BIOSTAR Group

Processor: AMD Athlon II X2 220 Processor, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.8GHz

Memory: 2048MB RAM

Hard Drive: 500 GB

Video Card: GeForce 7025 / nForce 630a

Monitor: Plug und Play-Monitor

Sound Card: Realtek HD Audio output

Speakers/Headphones:

Keyboard: USB-Root-Hub

Mouse: USB-Root-Hub

Mouse Surface:

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.101209-1647)

Motherboard:

raczej wszystko jest (skopiowane z mojego profilu na xfire taki komunikator co liczy ile się gra ogólnie do gier)

formata robie miedzy innymi przez ten problem explorer-exe-restartuje-sie-lub-zawiesza-pulpit-t462274.html jak i przez to ze chce zmienic jezyk windowsa z niemieckiego na polski a ten problem dal mi taka szanse