Witam!
Mam problem z wyłączaniem systemu. Mianowicie pojawia mi się blue screen po czym następuje reset komputera i pojawia się nastepująca informacja:
Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje o problemie: BCCode: 3b BCP1: 00000000C0000046 BCP2: FFFFF800028F07F8 BCP3: FFFFF880065DF870 BCP4: 0000000000000000 OS Version: 6_1_7600 Service Pack: 0_0 Product: 256_1 Pliki pomagające opisać problem: C:\Windows\Minidump\030110-36207-01.dmp C:\Users\Ancia\AppData\Local\Temp\WER-59592-0.sysdata.xml Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji: http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415 Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline: C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt
Odczytałam plik minidump. Oto on:
Windows Vista Kernel Version 7600 MP (2 procs) Free x64 Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS Built by: 7600.16397.amd64fre.win7_gdr_staging.090720-1852 Kernel base = 0xfffff80002850000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800
02a8de50 Debug session time: Mon Mar 1 14:32:18.239 2010 (GMT+1) System Uptime: 0 days 1:35:57.112 ********************************************************************* * Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. * * * * The Symbol Path can be set by: * * using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable. * * using the -y argument when starting the debugger. * * using .sympath and .sympath+ * ********************************************************************* Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 2 *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe Loading Kernel Symbols … Loading User Symbols Loading unloaded module list … ******************************************************************************* * * * Bugcheck Analysis * * * ******************************************************************************* Use !analyze -v to get detailed debugging information. BugCheck 3B, {c0000046, fffff800028f07f8, fffff880065df870, 0} ***** Kernel symbols are WRONG. Please fix symbols to do analysis. ************************************************************************* *** *** *** *** *** Your debugger is not using the correct symbols *** *** *** *** In order for this command to work properly, your symbol path *** *** must point to .pdb files that have full type information. *** *** *** *** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not *** *** contain the required information. Contact the group that *** *** provided you with these symbols if you need this command to *** *** work. *** *** *** *** Type referenced: nt!_KPRCB *** *** *** ************************************************************************* ************************************************************************* *** *** *** *** *** Your debugger is not using the correct symbols *** *** *** *** In order for this command to work properly, your symbol path *** *** must point to .pdb files that have full type information. *** *** *** *** Certain .pdb files (such as the public OS symbols) do not *** *** contain the required information. Contact the group that *** *** provided you with these symbols if you need this command to *** *** work. *** *** *** *** Type referenced: nt!_KPRCB *** *** *** ************************************************************************* Unable to load image \SystemRoot\system32\drivers\fltmgr.sys, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for fltmgr.sys *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for fltmgr.sys Unable to load image \SystemRoot\System32\win32k.sys, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for win32k.sys *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for win32k.sys *** WARNING: Unable to verify timestamp for hal.dll *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for hal.dll Probably caused by : ntoskrnl.exe ( nt+a07f8 ) Followup: MachineOwner
Musiałam skopiować folder minidump na pulpit bo nie mogłam otworzyć żadnego z plików w tym folderze (nie masz uprawnień do tego ) a folder ma kłódkę…
Ponadto skorzystałam też z programu bluescrennView. Oto rezultat:
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer. The problem seems to be caused by the following file: ntoskrnl.exe SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION If this is the first time you’ve seen this stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check to make sure any new hardware or software is properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any Windows updates you might need. If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory options such as caching or shadowing. If you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advanced Startup Options, and then select Safe Mode. Technical Information: *** STOP: 0x0000003b (0x00000000c0000046, 0xfffff800028b57f8, 0xfffff880091f57f0, 0x0000000000000000) *** ntoskrnl.exe - Address 0xfffff80002886f40 base at 0xfffff80002815000 DateStamp 0x4a6567b3
Proszę o pomoc bo już tracę wiarę w ten system… :?
Seba_K
(Seba_K.)
1 Marzec 2010 16:44
#2
Przeprowadź test pamięci przy pomocy MemTest86+ uruchomionego z dyskietki/płyty bootowalnej. W BIOSie wszystkie ustawienia pamięci daj na Auto. Zobacz także tutaj: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms818997.aspx
Najczęściej jest to problem sprzętowy lub problemy ze sterownikami. Jeśli sprzęt będzie ok to zobacz tutaj: http://www.pcerror.info/error/0x0000003 … html?msn=1
Eeeee, ale o co tobie chodzi Windows 7 jest SUPER więc nie ma co narzekać
a tak na poważnie to jak wyżej - dokładny test pamięci a potem jeszcze dysk twardy w poszukiwaniu bad block’ów ewentualnie sprawdź czy nie masz uszkodzonej tablicy partycji no i na koniec:
sfc /scannow - oczywiście w trybie administratora
No fajny tylko czego po 5 dniach się coś wali?? Sprawdzałam pamięć przy pomocy podanego programu - żadnych błędów, wszystko ok. Wszystko pięknie ładnie, ale piszcie w prostszym języku bo nic nie zrozumiałam!! ![-o<
EDIT:
Poradziłam sobie, okazało się że wersja 64 bitowa 7 jest “nieodpowiednia” dla mojego komputera ;]