Blue Screen Win 10

Mam problem z laptopem.
Po wymianie dysku i formatowaniu (w jakimś tam serwisie) przywiozłem laptop. Dołożyłem kość RAM, uruchomiłem komputer, zainstalowałem parę aplikacji, zgrałem zdjęcia z telefonów i zaczął się problem z BLUE SCREEN’ami. BLUE SCREEN’y są z różną treścią ( Kernel Security Check, Failure System Service Exception, Memory Management) i z różną częstotliwością. Pojawił się również problem z aplikacjami (skype, przeglądarka) tzn aplikacje same się wyłączają.
Pobrałem Malwarebytes wykonałem skan ale nic nie znalazł.

Logi z Farbar Recovery Scan Tool
Addition
Addition_12-01-2019 08.01.47.txt (28,7 KB)
FRST
FRST_12-01-2019 08.01.47.txt (177,2 KB)

Plik z programu CPU-Z gdyby ktoś podejrzewał złe dopasowanie kości pamięci.DESKTOP-S2CC5E8.txt (58,1 KB)

Skoro dołożyłeś pamięć to ją przetestuj memtestem.

Obawiam się że niestety miałeś rację.
Po włączeniu testu na 2 kościach od razu zaczęło wywalać błędy. Przerwałem test, wyjąłem nową kość i test wyszedł ok.
Nie brałem tego pod uwagę z dwóch powodów: kość nowa, zapakowana fabrycznie i różne treści BLUE SCREEN’ów.

Wobec tego zrób test tylko tej nowej pamięci, bo może razem są niekompatybilne.

Nie bardzo mam teraz czas.
Pamięci raczej są kompatybilne
http://www.wklejto.pl/703622 z programu CPU-Z gdy były włożone obydwie kości. Albo kość albo gniazdo :confused:

No tak, ale w takim razie nadal nie wiesz w jakim stanie technicznym jest ta nowa pamięć.

Na daną chwilę nie :wink: wrzucę wieczorem tą “nową” kość w 1 gniazdo i wtedy zobaczę co i jak.