Blue Screen Windows 7 32 - bit

Witam od dłuższego czasu w moim kilku letnim PC występuje BSOD, miganie ekranu itd. W informatyce jestem zielony, ale z tego, co wyczytałem najprawdopodobniej wina leży po stronie najnowszych sterowników karty graficznej lub antywirusa (Avast), Kod błędu 0x0000000A/0x0000004E (inne też występują). Najczęściej wyskakuje przy oglądaniu wideo lub przeglądania internetu (pojawia się błąd przeglądarki,powraca do normy i BSOD),  rzadziej przy graniu np. w LoLa.

Czy da się coś z tym zrobić? Szukałem już na innych forach lecz nie znalazłem rozwiązania tego problemu.Dla BIOS’u nie znalazłem uaktualnienia :/ Na wszelki wypadek dodam że w  w menedżerze urządzeń jest jeden wykrzyknik wskazujący kartę tunelowania Teredo firmy Microsoft.

Specyfikacja komputera

  • Producent: NTT System

  • System Operacyjny: Windows 7 Home Premium 32-bit SP1

  • CPU: Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2.50GHz    97 °C
          Technologia Yorkfield 45nm

  • RAM: 4,00GB 2-Kanałowy DDR2 @ 399MHz (6-6-6-18)

  • Grafika: Acer V203H (1600x900@60Hz) 1024MBNVIDIA GeForce GT 220 (Gigabyte)    37 °C

  • Płyta Główna Foxconn G31MX Series (Socket 775)    40 °C

  • Nośniki 596GB SAMSUNG HD642JJ ATA Device (SATA)    28 °C

Sprawdzałem minidump, folder jest pusty.

Proszę o konkretną i zrozumiałą dla laika pomoc z góry dziękuje :) 

Nie wiem jak inne możliwości ale z tego co kolego przedstawiłeś to Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2.50GHz  97 °C - widzę że problem jest z temperaturą. Ten procesor powinien mieć około 65-70 stopni.

Tak wiem już nie ma pasty i pewnie dlatego tak się grzeje ale chcę żeby jeszcze te 2-3 miesiące przetrwał bo pózniej kupię nowego PC a teraz chciałbym rozwiązać problem blue screena :/ 

Przy 97 stopniach na procesorze nie licz na stabilność systemu. Sprawdź zrzuty jądra na stronie : http://www.osronline.com/page.cfm?name=Analyze