Blue screen

Witam mój problem dotyczy niebieskiego screenu wyskakującego, pzy próbie uruchomienia systemu. Nie wiem o co chodzi bo nie znam się za bardzo na tych rzeczach, wyświetlany komunikat to:

Upewnij sie, ze na dysku jest wystarczajaco duzo miejsca. Jesli sterownik jest zidentyfikowany w komunikacie STOP, wylacz go lub skontaktuj sie z producentem w sprawie aktualizacji sterownika. Sproboj zmienic karte wideo.

Skontaktuj sie z dostawca sprzetu w sprawie aktualizacji systemu BIOS. Wylacz opcje pamieci systemu BIOS, takie jak buforowanie i przeslanianie. Jesli do usuniecia lub wylaczenia skladnikow musisz uzyc trybu awaryjnego, ponownie uruchom komputer , nacisnij klawisz F8, aby wyswietlic zaawansowane opcje startowe, a nastepnie wybierz opcje Tryb awaryjny.

***STOP:0x0000007E (0xc0000005,0x808F5406,0xF89815c8,0xF89812c4)

Komp jest po formacie sterowniki też ok, nie wiem co mam dalej z tym robić…Bardzo proszę pomóżcie! !!

Mój system to win XP sp2

Zainstaluj Windows XP Service Pack 3

http://download.chip.eu/pl/Windows-XP-S … 27408.html

Myślisz że to coś pomoże? wcześniej mi wszystko chodziło na sp 2. od pewnego czasu tak się stało jak podłączyłam dysk kuzynki do swojego kompa tylko że najpierw wyskoczył mi UNMOUNTABLE_VOLUME czy coś takiego jak już to naprawiłam przy użyciu konsoli odzyskiwania wyskoczyło mi to…

Spróbuje tak jak mi radzisz może akurat, dzięki

Dodane 17.05.2011 (Wt) 22:00

zainstalowanie xp sp3 nic nie pomogło , prosze o pomoc i inne pomysły! !!

jak mam je przeinstalować jak nie mogę uruchomić kompa?

Dodane 17.05.2011 (Wt) 22:25

jest taka możliwość, żeby to dysk był walnięty?

Jak to zrobić j się nie znam za bardzo w BIOS’ie nie wiem jak te sterowniki zainstalować skoro mi sienie uruchamia wyskakuje albo ten niebieski ekran albo błąd odczytu dysku (a disk read error occurred…?

Dodane 17.05.2011 (Wt) 22:39