Podpisałem umowę z Era na internet blueconnect. Przed podpisaniem umowy upewniłem się czy w mojej miejscowości będzie on działać na HSDA/UMTS, powiedziano mi (a nawet pokazano na mapie) że moja miejscowość ma bardzo dobry zasięg i nie będzie absolutnie żadnych problemów. Internet owszem działa ale tylko EDGE/GPRS/GSM (tragicznie wolno) … jak w aplikacji blueconnect ustawie typ sieci na HSDA/UMTS to dostaje komunikat “Połączenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci”. Do urządzenia podłączyłem nawet specjalną antenę aby zwiększyć zasięg i dalej nie mogę używać HSDA/UMTS. Co może być nie tak ?
Naprawdę nikt nie ma żadnego pomysłu ? A jeszcze jedna sprawa … do czego potrzebny jest blueconnect manager ? Taka aplikacja dostępna jest na stronie ery ale nie mogę jej pobrać gdyż wymagany jest klucz licencyjny (nie wiem skąd go wziąć)