Blueconnecta i tak taka - przerywanie połączeń


(grzegorz0plonka) #1

Witam. Jestem osobą słabosłyszący i mam poważnie problemy gramatycznie pisaniu. Treści Mogą niegramatycznie. Bardzo Proszę o zrozumiałość.

Posiadam dwie karty blueconnecta i tak taka. Razem czyli posiadam 3 karty sim. Wszystkie karty z doładowaniami występują problemy z przerywania połączeń w trakcie pobierania pliku. A na abonentową z taryfą rodzina 40 z pakietem 2 GB nie występuje żadnego problemu z przerywań połączeń. Bardzo dziwnie.

Najpierw łączę Internetem. Potem klikam którego chcę pobrać pliku z wazy około 3,8 GB i zaczyna się pobiera się. Jak dochodzi do 9,3 mb to momencie przerywa się połączenie, po prostu rozłącza się. Wykonam ponownie Łączę Internetem i pobieram jeszcze raz z samego pliku. Kolejne razem znów urywa się dokładnie samym 9,3 MB. Tak się dzieje każdym razem.

Na filmiku wszystko widać całe sytuacje. http://www.youtube.com/watch?v=kTyGO_QE ... re=mh_lolz

Zauważyłem się nie raz, ze jak leci małą prędkością około 300 kb/s to jakość nie urywa się po 9,3 mb A jak uzyskuję dużą prędkością pobierania to fatalnie urywa się.

Wszytko dzieje się dlatego, ze system po prostu nie przerabia się szybkości obliczenie limitów.

Jak pozostawiłem na jedną godziną bez ruchu to pięknie trzymać połączenie i wtedy bez przerywania. To czyli staja bazowa pracuje prawidłowo.

A jak ruszę i zacznę pobierać plik to zaraz rozłącza się.

Jakieś czas temu zadzwoniłem do biuro obsługi klienta i trafiłem bardzo dobrego faceta. Zadawałem sobie pytanie, ze dlaczego na abonentową nie występuje problem a na wszystkie kartami z doładowaniami występują problemy. Facet tłumaczył mnie, ze mają po prostu dwie systemie. Jedno system dla wszystkie posiadający abonentów a osobno system jest dla wszystkie posiadający karty z doładowaniami. Na drugim systemie są zawalony i doszło niezadbania.

Wielokrotnie zgłaszałem i zgłaszałem i zgłaszałem i zgłaszałem. To był już piątek razy zgłoszeń.

Niestety ani razu nie poniosło żadnych afektów i ogóle nie potrafili znaleźć błąd w systemie ani nie rozwiązali problemu.

A teraz napisałem skargę dla pracowników udziału technicznego za brak rozwiązania problemu i umiejętności.

Bardzo prosiłbym czy macie podobny problem sytuacje? Jakie macie porady?


(Piotrek2255) #2

Jedyne co mi przychodzi na myśl, to że nadajnik w twojej okolicy jest zbyt przeciążony, co akurat w T-Mobile się dość często zdarza.

Jednym słowem pre-paid ma niższe priorytety… standard bym rzekł.

Bo zapewne nie ma błędu w systemie a na nadajniku, którego dam sobie głowę obciąć nikt nie sprawdził.

Jeśli po pięciu zgłoszeniach nie potrafią rozwiązać problemu to ja na twoim miejscu zmieniłbym operatora. Dzisiaj akurat wszyscy w pre-paidzie mają dość spore limity i nielimitowane noce ot np. plus.

Pytanie, które powinno pojawić się na samym początku, czy próbowałeś pobierać pliki na innym modemie?


(grzegorz0plonka) #3

Wypróbowałem na inny modem i tak samo. Nawet na telefonie modemem tez samo.

Jak uzyskałem prędkość aż 800 kb/s to czyli nie jest przeciążony. A jak trochę jest przeciążony i uzyskuję około 200-300 kb/s to nie urywa się po 9,3 mb. To bardzo dziwnie. A na abonentową nie sprawia żadnego problemu i nigdy nie zaważyłem, ze w telefonie cos przerywało połączeń. A wszystkie karty z doładowaniami fatalnie sprawiają problemy. Ja uważam facet miał sporo racji. A byłby problem po stronie nadajnika to na abonentową występowałby problem. A tak NIE występuje. Nie mogę tego potwierdzić winy stacją bazową.

Dodane 24.11.2012 (So) 0:57

Właśnie nagrałem sobie http://www.youtube.com/watch?v=0K3dKfqa … e=youtu.be i jest to nie typowy problem.


(Piotrek2255) #4

Jeżeli wszystko jest OK na karcie abonamentowej a problem występuje tylko na pre-paidzie to albo coś jest nie tak z kartami SIM - w co szczerze wątpię - albo problem leży po stronie operatora np. niski priorytet albo przeciążony nadajnik, co jest najbardziej prawdopodobne.


(grzegorz0plonka) #5

Jak na karcie abonamentowej działa dobrze to nie wykluczam winy przeciążony nadajnika.

Byłoby przeciążony to uzyskałbym prędkością poniżej 1 mb/s. A tak uzyskałem aż prawie 8 mb/s.

Cały czas popieram problem leży po stronie operatora. A operator nie chce przyznać błędu.

Co teraz mamy dalej robić? Czy mogę już napisać do uke lub rzecznik praw konsumenta?

Takie sytuacje nie może być. Dlatego ze, ludzie kupują karty sim z doładowaniami a potem okazuje się nic nie może wykorzystać i marnują pieniędzy.

Jak jeszcze była era to wszystko było porządku. A jak poszła tmobile to cos tam złe grzebali w systemie i zaczęło się problemy. Do dziś mamy problemy z pre-paidzie.

Nie wiem jak udowodnić twardy prawdy. Aby końcu okryli błąd.


(Piotrek2255) #6

Ja bym napisał do UKE i rzecznika jednocześnie. Masz zrobione pięć zgłoszeń, a operator nie może rozwiązać problemu. Podpierałbym się też tym, że problem nie leży u ciebie, bo karta abonamentowa działa poprawnie, a pre-paid nie. I to już jest niezbity dowód na to, że winny jest operator i jego system bądź infrastruktura.

Poza tym, tak jak pisałem wyżej skoro nie możesz korzystać z blueconnecta to rozważ zmianę operatora, plus, play, orange mają podobne, jeśli nie identyczne oferty.


(grzegorz0plonka) #7

To ok. dobra rada i napiszę UKE i rzecznika jednocześnie. A inny operatorze na plus, play, ogrange i play tez kiedyś testowałem i nie było żadnego problemu. Tylko tmobile sprawiają problemy. Niesamowitego. A jak kupiłem sobie starter sim heyah niestety tez są problemy identycznie.

Nie zostawię problemem tmobile i robię to uczciwie.