Bluescrean przy aktualizacji antywirusa

(Mrogowki) #1

Witam mam problem otóż po aktualizacji Avast'a kazano mi uruchomić komputer ponownie i teraz wyskakuje mi bluescrean ;(

Komputer moge jedynie odpalić przez system awaryjny.

Znalazłem kilka tematów na ten temat lecz żadna osoba nie miała problemu po aktualizacji Avasta.

Jestem osobą "zielona" w takich tematach więc proszę pisać zrozumiale ;o

Oto błąd:

zdjcie0170q.jpg

(falcon89) #2

W trybie awaryjnym odinstaluj Avasta, dodatkowo użyj avast! Uninstall Utility do usunięcia pozostałości po nim.

Następnie zainstaluj najnowszą wersję avast! Free Antivirus 8.0.1483.

(Mrogowki) #3

Odinstalowałem avasta lecz nie mogę pobrać tego programu co podałeś na laptopie wszystko oks ale na stacjonarnym (tym “zepsutym”) nie moge pobrać pisze: “Wystapił błąd pobierania”

(falcon89) #4

Zainstaluj ponownie Avasta.

(Mrogowki) #5

Usunąłem awasta recznie potem programem aswclear i teraz gdy chcę go zainstalować wyskakuje błąd:

"An error 112 (00000070) has occured.

Last performed operation was extracting files."

Błagam o pomoc ;o

(Sebawujek) #6

Po odinstalowaniu avasta wszystko wróciło do normy? tj. Komputer startuje normalnie, tak?

(Mrogowki) #7

Wałasnie chodzi o to że nie ;/

Terazz nawet avasta nie moge zainstalować bo jakis bład wyskakuje.

(Sebawujek) #8

Nietykalny wejdz w tryb awaryjny i przywróć system…

przejdź do: start>prawym klawiszem na komputer> właściwości> Z listy w po lewej stronie tego całego okienka wybierz proszę Ochrona Systemu

W okienku które się pojawi wybierz Przywaracanie systemu.. Powinieneś bezproblemowo przejść przez cały kreator przywracania, gdyż jest on bardzo intuicyjny..

Tylko zacytowałem swoja wypowiedz z innego wątku :wink:

(Mrogowki) #9

Nie da sie przywrocic systemu do np soboty juz probowalem na komputerze nia ma nie wiem jak to nazwac Archiwum? z kilku ostatnich dni.

(adam9870) #10

Wejdź do trybu awaryjnego i odinstaluj Avasta.

(Mrogowki) #11