BlueScreen 0x7a


(Daiquirii) #1

Cześć, od kilku dni mam problem z bluescreenem. Poniżej załączam szczegóły:

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    7a
  BCP1:    FFFFF6FC400378E8
  BCP2:    FFFFFFFFC0000185
  BCP3:    000000002C528860
  BCP4:    FFFFF88006F1D9C0
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\091616-51402-01.dmp
  C:\Users\Paulina\AppData\Local\Temp\WER-146282-0.sysdata.xml
 


(Atis) #2

 

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView


(Daiquirii) #3

 

Wklejam co wyszło w tym programie

blue.jpg


(rgabrysiak) #4

Przeinstaluj sterownik do karty graficznej.


(Daiquirii) #5

Czy po odinstalowaniu sterownika ten plik z minidumpem dalej powinien być w folderze ?

Odinstalowałam a jak robię skanowanie spyhunterem to w trakcie mi się pojawia błąd (ale nie jest to chyba już bluescreen bo nie pojawia mi się okno błędu po uruchomieniu).

Przepraszam nie znam się, ale się staram


(rgabrysiak) #6

Tak, dopóki samodzielnie go nie usuniesz.

a napisałem:

 

Program SpyHunter proponuję usunąć jak najszybciej.


(Daiquirii) #7

Kolejny bluescreen. To dalej problem ze sterownikiem od karty graficznej ?

mini.jpg


(adam9870) #8

Sprawdź pamięć:

  • pobierz Memtest
  • rozpakuj memtest86-iso.zip aby otrzymać plik ISO
  • nagraj plik ISO jako obraz na płytę np. używając Active ISO Burner
  • uruchom komputer z płyty i wykonaj testy pamięci

 

Sprawdź dysk - pobierz CrystalDiskInfo i przedstaw zdjęcie na forum.

 

Pobierz HwInfo, aby sprawdzić temperatury sprzętu i pokaż zrzut ekranu na forum.


(Daiquirii) #9

Punktu pierwszego jeszcze nie umiem zrobić. Odnośnik do pobierania HWinfo zainfekowany (pozostawie to bez komentarza). Niestety obraz z hwinfo nie chce mi się wrzucić.

1.jpg


(SlawekB44) #10

Masz problemy z dyskiem. Właściwie kwalifikuję się do wymiany Att. 01, C5.

W dyskach WD atrybut 01 różny od zera świadczy o degradacji powierzchni dysku i będzie on się prawdopodobnie powiększać.

Atrybut 05 – 21 niestabilnych sektorów

Można wyzerować dysk – MHDD, HDAT2, ViVard z bootowalnej płyty np. Hirens Boot CD, UBCD

Pod systemem z płyty( Pena) bootowalnej Win PE, Płyty instalacyjnej Win – DMDE, Victoria 5.47

Zerowanie dysku związane jest z bezpowrotną utratą danych, więc należy uprzednio skopiować dane z zerowanego dysku na inny nośnik.

Ponieważ jest to chyba laptop, zrób kopię systemu na nośnik zewnętrzny – DVD, Pen, po zerowaniu odzyskiwanie systemu przestanie działać.

Można wykonać kopię dysku, do pliku, albo kopię posektorową, lecz wymaga to posiadanie innego nośnika o pojemności >lub = od kopiowanego. Cześć danych, przy kopiowaniu może zostać utracona.


(adam9870) #11

Twój dysk prawdopodobnie wkrótce ulegnie awarii. Może to być jutro, za tydzień, za miesiąc, za kilka miesięcy lub dłużej.

Wykonaj jak najszybciej kopię zapasową ważnych danych z dysku na nośnik zewnętrzny (np. płyty CD/DVD, pendrive).

Wymień dysk twardy. Podczas zakupu proponuję zastanowić się nad WD Black (np. ten model w przypadku komputera stacjonarnego) z uwagi na gwarancję producenta 60 miesięcy.
Jeżeli nie chcesz stracić ważnych danych, wykonuj kopie bezpieczeństwa regularnie - również po wymianie dysku twardego.

Możesz przenieść dane z jednego dysku na drugi w ten sposób, że:

  • podłącz do komputera oba dyski
  • na nowym dysku nie twórz żadnych partycji po zakupie
  • uruchom komputer z poziomu CloneZilla z opcją klonowania z dysku na dysk (device to device), przy czym wybierz tryb expert i zaznacz opcję rescue, dzięki której proces będzie kontynuowany jeśli program natrafi na uszkodzony sektor na dysku. Pomiń wszelkie sprawdzania. Jeżeli prawidłowo wybierzesz dysk źródłowy i docelowy to wszystko pójdzie dobrze. Opis tutaj: http://clonezilla.org/show-live-doc-content.php?topic=clonezilla-live/doc/03_Disk_to_disk_clone
  • odłącz stary dysk, pozostaw podłączony nowy dysk