BlueScreen 0x7a

Cześć, od kilku dni mam problem z bluescreenem. Poniżej załączam szczegóły:

Podpis problemu:
  Nazwa zdarzenia problemu:    BlueScreen
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045

Dodatkowe informacje o problemie:
  BCCode:    7a
  BCP1:    FFFFF6FC400378E8
  BCP2:    FFFFFFFFC0000185
  BCP3:    000000002C528860
  BCP4:    FFFFF88006F1D9C0
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    768_1

Pliki pomagające opisać problem:
  C:\Windows\Minidump\091616-51402-01.dmp
  C:\Users\Paulina\AppData\Local\Temp\WER-146282-0.sysdata.xml
 

 

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView

 

Wklejam co wyszło w tym programie

blue.jpg

Przeinstaluj sterownik do karty graficznej.

Czy po odinstalowaniu sterownika ten plik z minidumpem dalej powinien być w folderze ?

Odinstalowałam a jak robię skanowanie spyhunterem to w trakcie mi się pojawia błąd (ale nie jest to chyba już bluescreen bo nie pojawia mi się okno błędu po uruchomieniu).

Przepraszam nie znam się, ale się staram

Tak, dopóki samodzielnie go nie usuniesz.

a napisałem:

 

Program SpyHunter proponuję usunąć jak najszybciej.

Kolejny bluescreen. To dalej problem ze sterownikiem od karty graficznej ?

mini.jpg

Sprawdź pamięć:

  • pobierz Memtest
  • rozpakuj memtest86-iso.zip aby otrzymać plik ISO
  • nagraj plik ISO jako obraz na płytę np. używając Active ISO Burner
  • uruchom komputer z płyty i wykonaj testy pamięci

 

Sprawdź dysk - pobierz CrystalDiskInfo i przedstaw zdjęcie na forum.

 

Pobierz HwInfo, aby sprawdzić temperatury sprzętu i pokaż zrzut ekranu na forum.

Punktu pierwszego jeszcze nie umiem zrobić. Odnośnik do pobierania HWinfo zainfekowany (pozostawie to bez komentarza). Niestety obraz z hwinfo nie chce mi się wrzucić.

1.jpg

Masz problemy z dyskiem. Właściwie kwalifikuję się do wymiany Att. 01, C5.

W dyskach WD atrybut 01 różny od zera świadczy o degradacji powierzchni dysku i będzie on się prawdopodobnie powiększać.

Atrybut 05 – 21 niestabilnych sektorów

Można wyzerować dysk – MHDD, HDAT2, ViVard z bootowalnej płyty np. Hirens Boot CD, UBCD

Pod systemem z płyty( Pena) bootowalnej Win PE, Płyty instalacyjnej Win – DMDE, Victoria 5.47

Zerowanie dysku związane jest z bezpowrotną utratą danych, więc należy uprzednio skopiować dane z zerowanego dysku na inny nośnik.

Ponieważ jest to chyba laptop, zrób kopię systemu na nośnik zewnętrzny – DVD, Pen, po zerowaniu odzyskiwanie systemu przestanie działać.

Można wykonać kopię dysku, do pliku, albo kopię posektorową, lecz wymaga to posiadanie innego nośnika o pojemności >lub = od kopiowanego. Cześć danych, przy kopiowaniu może zostać utracona.

Twój dysk prawdopodobnie wkrótce ulegnie awarii. Może to być jutro, za tydzień, za miesiąc, za kilka miesięcy lub dłużej.

Wykonaj jak najszybciej kopię zapasową ważnych danych z dysku na nośnik zewnętrzny (np. płyty CD/DVD, pendrive).

Wymień dysk twardy. Podczas zakupu proponuję zastanowić się nad WD Black (np. ten model w przypadku komputera stacjonarnego) z uwagi na gwarancję producenta 60 miesięcy.
Jeżeli nie chcesz stracić ważnych danych, wykonuj kopie bezpieczeństwa regularnie - również po wymianie dysku twardego.

Możesz przenieść dane z jednego dysku na drugi w ten sposób, że:

  • podłącz do komputera oba dyski
  • na nowym dysku nie twórz żadnych partycji po zakupie
  • uruchom komputer z poziomu CloneZilla z opcją klonowania z dysku na dysk (device to device), przy czym wybierz tryb expert i zaznacz opcję rescue, dzięki której proces będzie kontynuowany jeśli program natrafi na uszkodzony sektor na dysku. Pomiń wszelkie sprawdzania. Jeżeli prawidłowo wybierzesz dysk źródłowy i docelowy to wszystko pójdzie dobrze. Opis tutaj: http://clonezilla.org/show-live-doc-content.php?topic=clonezilla-live/doc/03_Disk_to_disk_clone
  • odłącz stary dysk, pozostaw podłączony nowy dysk