BlueScreen BCCode 44

Witam,

 

Mam ogromny problem, a jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej… Bardzo, bardzo proszę o pomoc:(

 

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3

  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

 

Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode: 44

  BCP1: FFFFFA8006153990

  BCP2: 0000000000000EC0

  BCP3: 0000000000000000

  BCP4: 0000000000000000

  OS Version: 6_1_7601

  Service Pack: 1_0

  Product: 768_1

 

Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\072015-54522-01.dmp

  C:\Users\Misia\AppData\Local\Temp\WER-149277-0.sysdata.xml

 

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415

 

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

 

  • Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)? -NIE
  • Czy niebieskie ekrany z błędami pojawiają się zawsze w określonych okolicznościach, np. podczas grania?- wydaje mi się, że przy zwiększonej pracy komputera, np gdy otwieram kilkanaście stron w przeglądarce ( pisze prace magisterska jest to konieczne)
  • Kiedy orientacyjnie rozpoczęły pojawiać się problemy? około tygodnia temu  niebieski ekran wywala ok 3 razy dziennie
  • Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie? tak, cały czas aktualizuje się 1 upierdliwa aktualizacja
  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune, uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości http://zapodaj.net/73423aeab631d.jpg.html
  • Pobierz oraz zainstaluj HD Tune, uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości  http://zapodaj.net/e2e027d6a971a.jpg.html
  • Pobierz i uruchom HWiNFO, kliknij na “Sensors” i przedstaw zrzut ekranu na forum http://zapodaj.net/40a44f30b4048.jpg.html http://zapodaj.net/1914680d3d9ac.jpg.html   
  • Jeżeli problem występuje na laptopie, podaj jaki jest to laptop, np. HP Compaq 6720s. Lenovo G550
  • Czy zauważyłeś coś Twoim zdaniem istotnego, co może mieć znaczenie dla problemu, np. laptop  jest gorący z lewej strony w momencie gdy jest wyświetlany bluescreen, albo na klawiaturę coś się wczoraj wylało? tak, czasem ekran robi się czarny i wyskakuje błąd sterownika karty graficznej

Przeinstaluj sterownik.

nie podziałało;/ jakiś inny pomysł ;)? w trybie awaryjnym wszystko działa:(

Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView (sprawdź co spowodowało błąd).

Temperatura karty jest trochę wysoka, odczytaj temperaturę karty gdy jest obciążona.

Spróbuj jeszcze tego prawy myszki na “mój komputer” właściwości - zaawansowane ustawienia systemu -  zakładka zaawansowane - wydajność i po odznaczaj co się da im więcej tym szybciej będzie chodził komputer i mniej się będzie przegrzewał :smiley: