BlueScreen i komunikat "system thread exception not handled"

Cześć,

Zainstalowałem nowego WIN 10 na laptopie HP Pavilion G-2000 i podczas instalacji sterowników graficznych otrzymuję bluescreen i komunikat: “system thread exception not handled”. Sterowniki to Catalyst Software Suite oraz Radeon Software Crimson Edition. Gdy próbuję je instalować przez menedżer urządzeń tak samo wyskakuje bluescreen.

Oto co mam w pliku dump:

Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.402 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.


Loading Dump File [C:\Windows\minidump\050320-30656-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available

Symbol search path is: *** Invalid ***
****************************************************************************
* Symbol loading may be unreliable without a symbol search path.           *
* Use .symfix to have the debugger choose a symbol path.                   *
* After setting your symbol path, use .reload to refresh symbol locations. *
****************************************************************************
Executable search path is: 
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Windows 7 Kernel Version 18362 MP (2 procs) Free x64
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 18362.1.amd64fre.19h1_release.190318-1202
Machine Name:
Kernel base = 0xfffff805`48000000 PsLoadedModuleList = 0xfffff805`48448150
Debug session time: Sun May  3 22:16:37.765 2020 (GMT+2)
System Uptime: 0 days 6:16:01.619
*********************************************************************
* Symbols can not be loaded because symbol path is not initialized. *
*                                                                   *
* The Symbol Path can be set by:                                    *
*   using the _NT_SYMBOL_PATH environment variable.                 *
*   using the -y <symbol_path> argument when starting the debugger. *
*   using .sympath and .sympath+                                    *
*********************************************************************
Unable to load image \SystemRoot\system32\ntoskrnl.exe, Win32 error 0n2
*** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for ntoskrnl.exe
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
........................................................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
..............................

Ja zainstalowałem WIN10 a widzę, że w tym pliku pisze coś o WIN7:
Windows 7 Kernel Version 18362 MP (2 procs) Free x64

Podaj dokładny model laptopa.
Skąd pobierałeś Windowsa i jaką wersję?
Skąd pobierałeś sterownik grafiki i jaką wersję?

HP Pavilion G6 2000sw

Windows pobrany z https://www.microsoft.com/pl-pl/software-download/windows10

Sterowniki z https://www.amd.com/en/support/apu/amd-series-processors/amd-a6-series-apu-for-laptops/a6-4455m-radeon-hd-7500g

Jesteś pewny, że podajesz prawidłowe oznaczenie laptopa? Na stronie HP nie widzę takiego modelu https://support.hp.com/pl-pl/product/hp-pavilion-g6-2000-notebook-pc-series/5226244/product-info

W każdym razie zainstaluj system na czysto, podłącz do internetu i w pełni zaktualizuj. Nie instaluj żadnych dodatkowych sterowników i sprawdź, czy wszystko działa dobrze. W10 sam powinien zadbać o odpowiednie sterowniki. Jeśli coś nie będzie działało, to dopiero wtedy będziemy szukali innego sterownika.

Może stąd?
https://support.hp.com/pl-pl/drivers/selfservice/HP-Pavilion-g6-Notebook-PC-series/5226244/model/5277467