Bluescreen podczas usypiania lub hibernowania komputera 0x0000009F

Witam. BlueScreenView nie pokazuje nic:

Bluescreen, który udało mi się złapać nagrywając filmik bo pokazuje się chwilę:
bluescreen

Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)?

Nie

Czy niebieskie ekrany z błędami pojawiają się zawsze w określonych okolicznościach, np. podczas grania?

Teraz problem występuje za każdym razem gdy chcę go uśpić lub hibernować. Usypianie trwa chwilę, a teraz wyglada tak, że przez kilka, lub kilkanaście minut jest czarny ekran monitora ale komputer cały czas działa, po czym nie wiadomo w którym momencie na chwilę pokazuje się bluescreen.
Zawsze hibernuje komputer gdy chcę go wyłączyć na dłużej, np. na noc bo mogę zacząć od w tym miejscu gdzie skończyłem nie tracąc czasu na włączanie programów.
Nie wiem czy to jest związane z tym co teraz się dzieje ale zaczęło się od hibernacji gdzie RAM zajęty był w 92% lub więcej (tak zauważyłem. Chrome zjada ram ile by go nie było), dlatego zawsze przed hibernacją jeśli było więcej zbijałem procesy niektórych zakładek w chrome aby zmniejszyć poniżej 90%. Tylko nie wiem czy wtedy pojawiał się ten sam bluescreen ponieważ nie występowało to za każdym razem i tak szybko mignęło, że nie mogłem uchwycić. było tak od jakichś dwóch lat, wcześniej nie hibernowałem i nie używałem komputera tak prężnie.

Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie?

Niestety nie zwróciłem na to uwagi, bo raz na jakiś czas coś tam się instaluje lub aktualizuje. Pod koniec lipca office 2010, instalowały sie wtedy tez net framework 4.6.2. Później jeszcze aktualizowało się kilka programów.

Pobierz oraz zainstaluj HD Tune3, uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości. Pobierz oraz zainstaluj HD Tune3, uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości

W przyklejonym temacie o tym jak dodawać tematy z bluescreen pisze żeby podać jak najwięcej informacji, ale po wrzuceniu zdjeć pokazuje się info, że nowi mogą dodac tylko jedno zdjęcie… więc je usunąłem i dodałem je wszystkie tutaj:

https://pastebin.com/z3WLg77p

P.S w ostatnim roku ze 3 razy pojawiły się na ekranie jakby zniekształcenie obrazu, tj, powiększyło jaki cały ekran do bardzo wielkich rozmiarów i było widać menu start. Po restarcie komputera wszystko było już normalnie.

Ja tylko zapytam się, czy to windows 10 i czy był użyty program jetclean?

windows 7 64bit, nie używałem programu jetclean

Najwidoczniej, zepsuty Windows innej opcji nie ma, chyba że jakiś podzespół z Komputera Typu Ram, mi kiedys wywalało, w taki sam sposób Wymiana Procesora Pomogła.
Podaj Model Procesora I Karty Graficznej.

Athlon II x4 645, AMD Radeon HD 6700

Masz może optymalizacje hibernacji by zajmowała połowę ramu? Wtedy będą błędy jak zahibernujesz a komputer będzie używał więcej pamięci ram niż połowa.

Teraz wywaliło mi inny bluescreen 0x00000050 i znalazłem: http://support.microsoft.com/kb/903251/pl jedną z opcji jest możliwość obecności wirusa z rodziny HaxDoor, a się pod tym względem pilnuje i nie wiem jak się mógł dostać inaczej niż…

  1. Niedawno na imprezie dałem koledze podłączyć telefon do swojego komputera, żeby sobie zgrał zdjęcia, miałem jakieś wtedy zaćmienie bo powinienem mu je przesłać przez bluetooth. Czy ten wirus telefonem mogłem go przenieść do siebie? Jak sprawdzić czy siedzi on na telefonie bo nie ma opcji? Dodam, że nie mogę zrobić formata tel bo z tego co się dowiedziałem to mam wadliwą w nim serię kości pamięci i gdy to zrobię to z tel zrobi się cegła.
  2. Czy jeśli przeinstaluję system to się go pozbędę czy może siedzieć na innej partycji jeszcze? Robiłem pełny skan antywirusem i ESET online scanner dwa dni temu. czy może on wykradać dane logowania do stron itp? Da się to jakoś sprawdzić jeszcze?

edit: próbowałem przejść cały poradnik http://support.microsoft.com/kb/903251/pl ale nie ma u mnie takich kluczy w rejestrze jak tam podają więc może problem jest z czegoś innego lub zmieniły się nazwy plików tego wira