Ani razu nie pojawił mi się ten błąd. Dopiero wczoraj komputer się zawiesił (wszystko na pulpicie zatrzymało się). Natomiast dzisiaj już po raz drugi przy oglądaniu serialu online zgasł ekran. Po resecie kompa wyświetla się rozwiązywanie problemu. Oto szczegóły problemu:
Podpis problemu:
Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje o problemie:
BCCode: 124
BCP1: 0000000000000000
BCP2: FFFFFA80050BA8F8
BCP3: 0000000000000000
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 256_1
Pliki pomagające opisać problem:
C:\Windows\Minidump\041310-15225-01.dmp
C:\Users\freeZONE\AppData\Local\Temp\WER-39156-0.sysdata.xml
Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415
Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:
C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt