Bluescreen Win7 x64 gdy w sieci WiFi jest kilka urządzeń


(Szuri21) #1

Witajcie,

borykam się z pewnym problemem od dość długiego czasu. Mianowicie mój komputer stacjonarny jest podłączony do sieci WiFi (do liveboxa) za pomocą karty bezprzewodowej USB (dongle od TP). Wszystko działa znakomicie, zasięg jest dobry, połączenie dokonywane jest od razu bez problemów. Kłopot zaczyna się, gdy włączę jakieś inne urządzenie i podłącze je do tej samej sieci poprzez WiFi (smartfon czy netbook). Wtedy po chwili mój komputer stacjonarny działający pod kontrolą Win7 x64 wyrzuca bluescreen. BS są często o innych kodach błędów. Próbowałem sobie z tym poradzić samemu, ale Google nic nie pomógł. Kody błędów też niewiele mówią, bo cały sprzęt jest sprawny i bardzo proszę o pominięcie defektu sprzętu jako przyczynę tych problemów. Dodam, że na netbooku (Win 7 x86) wszystko działa bez kłopotów i system się nie wysypuje.

Drażni mnie ten fakt, bo nie jestem wstanie sobie bez WiFi zsynchronizować danych pomiędzy komputerem a netbookiem czy smartfonem a komputerem.

Generalnie za sprawcę uważam, ten nieszczęsny dongle WiFi, który jednak na innych komputerach nie sprawia kłopotu. Pamiętam, że problem ten miałem począwszy od Visty x64 poprzez Win7 x64 i to samo dzieje się na Win8 (ale to póki co pomijam).

Rozwiązania jakiego poszukuję, to znalezienie problemu w kwestii oprogramowania (systemu i sterowników), nie interesuje mnie zmiana karty sieciowej. Od siebie dodam, że znalazłęm w Internecie sterowniki, na których ten problem nie występuje, ale wtedy prędkość pobierania z Internetu mam na poziomie ~100KB/s, co jest 10-cio krotnie wolniej niż pozwala na to moje łącze.

Tak więc czekam na wszelakie sugestie z Waszej strony.

Z góry dziękuję.


(Pawko86) #2

wrzuć na jakiś serwer plik nazawpliku.dmp znajdujący się w C:\Windows\Minidump podaj szczegółową konfiguracje


(Szuri21) #3

PLIK DMP

Konfiguracja:

Core i 5 750

MSI GD-65

Corsair 2x2GB 1600MHz

Radeon 4870

8 dysków twardych

...

Generalnie nie widzę sensu wypisywania dalszej konfiguracji sprzętowej, bo tutaj winny jest tandem Dongle Sagem XG-760N + Windows 7 x64. Cały sprzęt jest sprawny. Wątpliwości mam co do samej karty sieciowej WiFi USB Sagema, ale działa normalnie, więc nie wiem co o tym sądzić.

Sprzęt kręcony, ale to nie ma żadnego znaczenia. Czy powrócę do stockowych ustawień, czy cokolwiek będę zmieniał nie ma to znaczenia. Ten Sam problem miałem na starszej platformie: Pentium Dual Core, GF 8600, 2GB RAM, Abit na P35, tak więc ewidentnie jest to problem Sagem XG-760N + Windows 7 x64


(Sebix99) #4

A nie mozesz do livebox podlaczyc kablem kompa?


(Szuri21) #5

Nie mogę, bo ten komputer jest na innym piętrze. A do Liveboxa podpięty mam inny komputer stacjonarny. Dodatkowo nie zamierzam wymieniać LB dopóki nie padnie, bo sprzęt działa doskonale, nie wiesza się, jest konfigurowalny i spełnia moje oczekiwania.


(FadeMind) #6

Błędy systemu Windows (kody BSOD)


(Szuri21) #7

Czasami mam wrażenie, że ludzie uważają mnie za analfabetę, nie umiejącego czytać. A może jest dokładnie na odwrót? Przecież napisałem, że kody błędów nie wyjaśniają sprawy. Bo sprzęt sprawny, sterowników innych brak, a bios najświeższy.


(adam9870) #8

To jedyny plik minidump (DMP), jaki jest? Zobacz rady stąd, zwłaszcza odnośnie przejrzenia dzienników.

niebieski-ekran-smierci-fltmgr-sys-t449136.html#p3094063

Podobny problem: bluescreen-windows-t489660.html