Bluescreen Windows 7 Home x64


(Krystiannn2001) #1

Cześć! Posiadam w.w system i mam problem z bluescreenami. Średnio raz na dzień wywala podobne. (czasami różnią się treścią) System na nowo stawałem. Memtest nic nie znalazł tak samo jak narzędzie diagnostyczne Della (używam Latitude E5510)Pamięci testowane razem. Nowa pasta na CPU. Jeśli trzeba to podam screen z cpu-z bo używam pamięci 1x2gb i 1x4gb(chyba mają inne taktowanie)

 Z góry dziękuję za pomoc :slight_smile:

 

==================================================
Dump File         : 122516-14320-01.dmp
Crash Time        : 2016-12-25 00:13:56
Bug Check String  : SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
Bug Check Code    : 0x0000003b
Parameter 1       : 00000000c0000005 Parameter 2       : fffff8000335281e
Parameter 3       : fffff88007b45730 Parameter 4       : 0000000000000000
Caused By Driver  : 
Caused By Address : 
File Description  : 
Product Name      : 
Company           : 
File Version      : 
Processor         : x64
Crash Address     : 
Stack Address 1   : 
Stack Address 2   : 
Stack Address 3   : 
Computer Name     : 
Full Path         : C:\Windows\Minidump\122516-14320-01.dmp
Processors Count  : 4
Major Version     : 15
Minor Version     : 7601
Dump File Size    : 262 144
Dump File Time    : 2016-12-25 00:14:47

Pojawił się nowy bsod :/ 

==================================================
Dump File         : 122516-12776-01.dmp
Crash Time        : 2016-12-25 01:43:55
Bug Check String  : NTFS_FILE_SYSTEM
Bug Check Code    : 0x00000024
Parameter 1       : 00000000001904fb Parameter 2       : fffff88002e748c8
Parameter 3       : fffff88002e74120 Parameter 4       : fffff880012af3ef
Caused By Driver  : Ntfs.sys
Caused By Address : Ntfs.sys+a03ef
File Description  : 
Product Name      : 
Company           : 
File Version      : 
Processor         : x64
Crash Address     : ntoskrnl.exe+70400
Stack Address 1   : 
Stack Address 2   : 
Stack Address 3   : 
Computer Name     : 
Full Path         : C:\Windows\Minidump\122516-12776-01.dmp
Processors Count  : 4
Major Version     : 15
Minor Version     : 7601
Dump File Size    : 266 408
Dump File Time    : 2016-12-25 01:44:49


(krypton) #2

Witam,

jaki stan dysku??


(Mark7) #3

A spróbuj wyjąć jedną kość pamięci, potestuj komputer (nawet cały dzień) a następnie zamień kości i znów potestuj czy będą BSODy.


(Krystiannn2001) #4

Dysk SSD Kingston ssdnow v300 480gb.


(adam9870) #5

Zerknij do tematu W jaki sposób założyć temat dotyczący Blue Screen of Death (BSOD) zwanym potocznie niebieskim ekranem śmierci? i dostarcz dodatkowe informacje.

Sprawdź dysk - pobierzCrystalDiskInfo i przedstaw zdjęcie na forum.


(Krystiannn2001) #6

DDS1.txtZałączam screena z Crystal Disk Info oraz plik tekstowy z Kingston SSD Manager

Plik z crystal disk info nie chce się załączyć, ale myślę że txt z programu kingstona wystarczy. Jeśli nie to załatwię jakiś hosting 


(adam9870) #7

Wrzuć zdjęcie z CrystalDiskInfo np. tutaj 

http://imgup.pl/

 

 


(Krystiannn2001) #8

Oto zdjęcie 


(mrFreeze) #9

Zainstaluj oryginalne stery ze strony producenta laptopa rozumiem że masz na myśli tego Della Latitude E5510

 

http://www.dell.com/support/home/pl/pl/rc1078552/product-support/product/latitude-e5510/drivers