BlueScreen

Screeny z programu BlueScreenViewer: https://scr.hu/00v24r oraz dane BlueScreen-ów: http://www106.zippyshare.com/v/PdEVN4Jb/file.html

@ Czy w ostatnim czasie dokonywana była zmiana konfiguracji sprzętowej komputera (np. wymiana zasilacza)?

  • Był wymieniany zasilacz ale to było pół roku temu. Teraźniejszy zasilacz to Akyga 700 Wat ATX
    @ Czy niebieskie ekrany z błędami pojawiają się zawsze w określonych okolicznościach, np. podczas grania?
  • Pojawiają się najczęściej podczas grania ale i także podczas zwykłej pracy na komputerze (internet itd.)
    @ Kiedy orientacyjnie rozpoczęły pojawiać się problemy?
  • BlueScreen pojawia się od ponad pół roku jeszcze przed wymianą zasilacza.
    @ Czy w ostatnim czasie, tj. mniej więcej w momencie kiedy rozpoczęły się problemy, były instalowane aktualizacje oprogramowania i / lub nowe oprogramowanie?
  • Raczej nic nie było instalowane, mogę wysłać screeny z panelu sterowania programów, gier jeżeli trzeba.
    @ Pobierz oraz zainstaluj HD Tune, uruchom, przejdź na zakładkę Health i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
  • Screeny: https://scr.hu/G6ZBJ2 https://scr.hu/P647B2
    @ Pobierz oraz zainstaluj HD Tune, uruchom, przejdź na zakładkę Error Scan, kliknij Start, poczekaj aż program zakończy skanowanie i wykonaj zrzut ekranu / dołącz go do swojej wiadomości
  • https://scr.hu/VXvrO3
    @ Czy w trybie awaryjnym wszystko jest w porządku? Aby uruchomić system w trybie awaryjnym, uruchom komputer i naciskaj na klawiaturze F5 i / lub F8 do czasu ujrzenia następującego ekranu, a następnie - korzystając ze strzałek “góra”, "dół’ na klawiaturze, wybierz z listy “Tryb awaryjny” i naciśnij Enter. Posiadacze Windows 8 mogą wejść do trybu awaryjnego w sposób opisany tutaj
  • W trybie awaryjnym jest wszystko w porządku.
    @ Pobierz Memtest86, rozpakuj aby uzyskać plik ISO, nagraj plik ISO jako obraz na płytę (np. używając Active ISO Burner), a następnie uruchom komputer z tej płyty i poczekaj aż Memtest sprawdzi pamięć. Najlepiej po zakończeniu skanowania wykonaj zdjęcie i przedstaw na forum.
  • Zdjęcie po Memtest: https://scr.hu/q8R7r3
    @ Pobierz i uruchom HWiNFO, kliknij na “Sensors” i przedstaw zrzut ekranu na forum
  • Wszystkie zrzuty ekranu: https://scr.hu/vG40vW https://scr.hu/wRMZp0 https://scr.hu/J6d4yA https://scr.hu/oX2n9Z https://scr.hu/46922d https://scr.hu/M6GBXG
    @ Jeżeli problem występuje na laptopie, podaj jaki jest to laptop, np. HP Compaq 6720s.
  • Używam komputera, był składany.
    @ Czy zauważyłeś coś Twoim zdaniem istotnego, co może mieć znaczenie dla problemu, np. laptop  jest gorący z lewej strony w momencie gdy jest wyświetlany bluescreen, albo na klawiaturę coś się wczoraj wylało?
  • Nie nic nie zauważyłem.
    @ Jeżeli posiadasz zdjęcie pokazujące (zawierające) bluescreen - przedstaw je.
  • Jedno z zdjęć BlueScreena: https://scr.hu/00mJdD

Zacznij od wymiany kabelka SATA, który łączy dysk twardy z płytą główną.

Taki kabelek kosztuje kilka złotych. Przykładowy kabelek:

https://www.morele.net/delock-kabel-sata-data-iii-6gb-s-30cm-z-zatrzaskami-metalowymi-82676-351701/?reviews_page=1&tech_page=1

 

Jeżeli już go wymienię to powinno wszystko grać czy coś jeszcze trzeba będzie zrobić?

Z tymi plikami z BlueScreenViewer to wszystko dobrze, sprawdziliście wszystko co wysyłałem? Mogę jeszcze wysłać pliki z folderu (C:\Windows\Minidump) bo na innych forach tego potrzebowali. W sumie proszę teraz już. Minidump : http://www96.zippyshare.com/v/pftdfGqW/file.html