[Boost] Błędy w kompilacji pod linux'em

Witam. Ten błąd jest już drugi z kolei. Poprzednio wyskakiwalo mi coś, co na innych forach znalazłem pod hasłem “linker error”, z braku umiejętności zarówno w programowaniu jak i w użytkowaniu linux’a zainstalowalem pakiet libboost-all. I teraz wyskakuje mi inny błąd :frowning:

Chciałem zaznaczyć, że nie jestem programistą, chce tylko skompilować źródła. Nic w systemie namieszane nie jest, świeżutki Debian sqeeze tuż po instalacji na vbox’ie zresztą. Zrobiłem tylko to co kazali w readme + instalacja libboost-all. Ktoś może wie o co chodzi?

xxx@xxx:~/0.2.9.r89$ make

g++ -I. -I/usr/include/libxml2 -I /usr/include/lua5.1 -D_THREAD_SAFE -D_REENTRANT -D __NO_HOMEDIR_CONF__ -D __ENABLE_SERVER_DIAGNOSTIC__ -D __USE_SQLITE__ -D __USE_MYSQL__ -Werror -Wall -O2 -c admin.cpp

In file included from /usr/include/boost/asio/detail/impl/throw_error.ipp:21,

                 from /usr/include/boost/asio/detail/throw_error.hpp:52,

                 from /usr/include/boost/asio/detail/impl/posix_mutex.ipp:23,

                 from /usr/include/boost/asio/detail/posix_mutex.hpp:73,

                 from /usr/include/boost/asio/detail/mutex.hpp:25,

                 from /usr/include/boost/asio/detail/service_registry.hpp:20,

                 from /usr/include/boost/asio/impl/io_service.hpp:18,

                 from /usr/include/boost/asio/io_service.hpp:684,

                 from /usr/include/boost/asio/basic_io_object.hpp:20,

                 from /usr/include/boost/asio/basic_socket.hpp:19,

                 from /usr/include/boost/asio/basic_datagram_socket.hpp:20,

                 from /usr/include/boost/asio.hpp:20,

                 from connection.h:25,

                 from admin.cpp:24:

/usr/include/boost/system/system_error.hpp:22: error: expected initializer before ‘:’ token

In file included from /usr/include/boost/asio/impl/io_service.hpp:18,

                 from /usr/include/boost/asio/io_service.hpp:684,