Boot selection Popup menu has been selected

Jak W Temacie Mam Problem.

Jak Instalowalem Windowsa 7 Nagle sie komputer zresetowal.

Ponownie przy wlaczeniu wyskakuje blad : Boot selection Popup menu has been selected. blabla parametry komputera itp. Pisze ze nacisnij f11 by to uruchomic i wtedy ten blad wyskakuje prosze o szybka Pomoc.

Nie blablabla, tylko podaj cały komunikat - czasem tam są istotne rzeczy.

Zrobilem Zdjecie.

20110211151.jpg

A Tak sie dzieje bo Wcisnięciu Klawisza F11

20110211152t.jpg

Dodam Jeszcze Ze resetowalem Juz biosa ok. 5 Razy tzn Wyciagalem Baterie. nawet na Cala noc i Nic

Może wadliwa wersja windowsa? Spróbuj ustawić w biosie jako pierwszy w kolejności bot z nośnika CD/DVD, później spróbuj inną wersję zainstalować (po uprzednim formacie). Cóż, jestem amatorem, ale tak ja bym zrobił. Miałem podobnie, tyle, że problem tkwił w badsectorach, z tego, co wiem, i windows XP u mnie nie działa, tylko 7.

Wlasnie nie da sie wejsc w Biosa bo odrazu po starcie sie ten problem wlacza.

Ja Instalowalem Win7 Bo to stary komp i wlasnie Chcialem go sprzedac.

A Win7 Napewno Pojdzie na kompie bo juz go mialem :stuck_out_tongue:

Jedynie Jak instalowalem win. to byl wybór dyskow ja mam 2 c oraz d i tam byl jakis 3 o wielkosci 100 mb Go usunolem

Mój znajomy miał 2 dni temu tak, że wyskakiwało mu o zepsutym systemie (dostał head’a, kopnął w kompa i takie kwiatki), zaraz po włączeniu kompa (niby nie możliwe, a jednak - większy amator ode mnie) klikał każdy przycisk F na klawiaturze (od F1 do F12 ) i nic się nie działa. Okazało się, że się odpięła. Zrobił to samo, i przy naciśnięciu F2 zaraz po włączeniu kompa (raczej po mega-klikaniu na ten klawisz), wywalił mu bios, więc sformatowałem mu kompa i zainstalowałem mojego wina xP.

BIOS, po zresetowaniu należy przywrócić do ustawień fabrycznych.

Musisz po prostu zainstalować system. BIOS w tym wypadku niczego nie jest winny.