BOOTMGR is compressed

Witam od kilku minut zmagam się z problemem jaki jest w moim systemie (win 7 home 32bit) Otóż wczoraj chcąc poprawić dysk który był zawalone postanowiłem ,że zaznaczę opcje kompresuj dysk C gdzie również mam zainstalowany system. co nie wyszło mi na dobre. Dzień później po ponownym wlączeniu w starcie komputera wyskakuje informacja BOOTMGR IS COMPRESSED Reset alt+del+ctrl
W skrócie nie wiem co z tym zrobić widziałem w internecie ,że można do fajnie i sprawnie załatwić posiadając płytkę od owego systemu której ja niestety nie posiadam. Mam Pendrive którego jestem gotów zbootować ale nie mam plików iso systemu win 7. Nie wiem co zrobić przez głupi błąd nie mam kompa. Wie ktoś może co należy zrobić? Jestem też zielony w sprawach biosu ale przy dobrym wytłumaczeniu raczej sie nie pogubie

W przyszłości nigdy tego nie rób dla żadnej partycji!
Jeśli nadal system się nie włączy, będziesz musiał użyć narzędzia do naprawy uruchamiania systemu. Niestety trzeba będzie go wykonać na innym komputerze, np. to, na płytę CD lub pendrajwa:
http://www.majorgeeks.com/files/details/boot_repair_disk.html
W przypadku pendrajwa można użyć programu Rufus do sporządzenia tego narzędzia dla systemów 32-bitowych.

Czyli ściągnąć ten program i zbootować na penadrive (wszystko moge zrobić na laptopie) a następnie włączyć pena przez biosa?

Tym programem Rufus trzeba wykonać bootowalnego pendrajwa, używając do tego pobrany plik .ISO tego programu ze strony Majorgeeks. Następnie, w uszkodzonym komputerze, trzeba zbootować pendrajwa, przestawiając w BIOSie kolejność bootowania lub wybierając podczas startu tzw. boot menu i w nim wybrać tego pendrajwa.
Będzie to tzw. pendrajw “ratunkowy” dla systemów 32-bitowych, w przypadkach, gdy uszkodzone zostały pliki startowe systemu operacyjnego.

Ok jak to wszystko już zrobię co napisałeś i będe miał odpalony ten iso na kompie to co mam dalej robić jak mam naprawic tym programem?