Brak Accesa

Witam mam taki problem z Microsoft office 2013, miałem kompa w naprawie i zainstalowali mi własnie wersje 64-bitową, ale własnie nie mam nigdzie accesa który jest mi potrzebny i mam pytanie czy można go jakoś dograć ?

Jasne, w opcjach instalacji możesz dodać MS Access 2013. Potrzebujesz wersji minimum MS Office Professional 2013, lub możesz dograć MS Access jako zewnętrzny program (zewnętrzny pakiet). Sprawdź jaką masz wersję logując się na swoje konto, lub wprowadzając kod tutaj:

http://www.office.com/setup

chodzi o to ze w serwisie gdzie był komputer został zainstalowany Office i nie mam kodu

No to poproś serwis o dane do TWOJEGO pakietu biurowego - przecież za niego zapłaciłeś. Powinieneś dostać pudełko, lub wydruk z zamówionego online pakietu MS Office. Instalacja MS Office 2013 w większości sytuacji wymaga założenia do niego konta na stronie Microsoftu, więc wystarczy że podadzą Ci login (coś na zasadzie login@outlook.com) i hasło.

chyba że to jakaś wersja testowa(demo) bo była wymieniana płyta główna, zainstalowali mi win7 i office

No to kup pełen pakiet i po sprawie; zawsze możesz policzyć, czy Ci bardziej nie opłaca się Office365

http://www.spidersweb.pl/2015/09/office-2016-365-ile-kosztuje.html

innej opcji nie ma ?

 

Legalnej nie, a o innych metodach, na tym forum się nie mówi.

Jest, zawsze możesz skorzystać z darmowych odpowiedników np LibreOffice:

http://www.dobreprogramy.pl/LibreOffice-5.1-dostepny-praktyczne-nowe-menu-i-obsluga-dokumentow-w-chmurze,News,70249.html

Jednak czasami są problemy z kompatybilnością dokumentów (tych bardziej złożonych zazwyczaj ;p). Office jest płatny i tyle.

Lub możesz sobie też pobrać wersję testową, która zawiera Accessa. Nie wiem ile trial trwa, 30 dni?

http://www.dobreprogramy.pl/Microsoft-Access,Program,Windows,19868.html

a jak sprawdzić czy mam wersje testową ?

Sprawdzić aktywację. Otwórz chociaż z jednen link, albo google - wersje MS Office się różnią. Już pisałem, że musisz mieć wersję Prof.