Brak akceleratora 3D pilna pomoc

Na początek witam :wink:

Jestem tutaj nowa, nie wiedziałam zabardzo gdzie napisać wątek. Co do komputera,nie znam się jak ekspert, ale nawet wiem co i jak, więc mianowicie napisze problem.

4 dni temu siedziałam na jakieś stronie, było to chyba zapytaj, wszystko mi sie ścieło i komputer sie wyłączył. Potem gdy go włączyłam, nie ruszała mi się myszka,wiec podpiełam inną, starą z kulką wśrodku,taka jaka była w windows 98. Włączyłam go znowu, i nie działała, potem ( jakby to myszka zrobiła te problemy ) był czarny ekran włączania, i te pare opcji, by włączyć awaryjnie,ostatnia dobrą konfuguracje,itp gdy chciałam cos wybrać klawiatura nie działała zatrzymał sie czas wiec zawołałam siostre, ona próbowała cos zrobić ale niestety trzeba było na nowo windowsa wgrać. I dziś gdy chce zagrać sobie w gre , jaką kolwiek, pisze że brak akceleratora 3D.Przy BIOS-ie nie chce kombinować, bo wiem że łatwo przez niego zepsuc komputer. Nigdy nie miałam tego problemu, akcelerator miałam , teraz karta jest zintegrowana ( najlepsze jest to że jeszcze tydzień temu grałam w assasin creed, the sims3 , fear itp ) komputer mam dobry, 1,50 GB Ram-u, ogólnie jest świetny, ale co mam zrobić, komputer nie odczytuje karty graficznej, bo gdy wchodzę w -> panel sterowania->widok klasyczny->system->sprzęt->menadżer urządzeń, to niema w ogóle ( jak wspomniałam ) karty graficznej, pisze że jest tylko sieciowa. Co mam zrobic, bardzo proszę o pilną pomoc :frowning:

Z góry dziękuje , Magda :cry:

Zainstalowałaś steroniki do karty graficznej?

Dokładnie , najprawdopodobniej brak zainstalowanych sterowników od karty graficznej . Ale czytając Twój opis cięzko zrozumieć czy masz kartę zintegrowaną czy nie . Ogólnie napisz z czego składa się Twój komputer . Potem będziemy myśleć dalej .

gdy siostra instaluje sterowniki to przy ’ wykrywanie sprzętu ’ instalacja sięurywa, bo jak twerdzi siostra, niema karty graficznej właśnie :frowning:

Wciśnij kombinację klawiszy: