Brak BOOTMGR przy próbie powrotu do ustawień fabrycznych

Cześć,

 

Podczas próby powrotu do ustawień fabrycznych w laptopie (HP G20) wyskoczył komunikat:

 

Brak BOOTMGR

Naciśnij CTRL+Alt+Del, aby zrestartować

 

… no i lipa - nic nie da się zrobić.

 

Nie wykonałam kopii zapasowej, nie mam również płyty z Windowsem 7 - Windows był zainstalowany fabrycznie z tego co pamiętam.

Zainstalowany był również program HP Recovery Manager pry pomocy którego próbowałam przywrócić system - niestety wszystkie próby prowadzą do sytuacji, w któej wyświetla się ten sam komunikat - Brak BOOTMGR

 

Niestety moje pojęcie w temacie informatyki jest znikome.

Niestety też potrzebuje laptopa do jutra rana :slight_smile:

 

Będę ogromnie wdzięczna za pomoc - co robić?

Oczywiście te metody wyczerpałaś? http://support.microsoft.com/kb/2622803/pl

W woli ścisłości wyczerpałAŚ , nie EŚ :slight_smile:

 

Metoda 4. Użycie opcji Naprawa systemu podczas uruchomienia na komputerze z preinstalowaną opcją odzyskiwania

 

Ważne Tej metody można użyć tylko wtedy, gdy opcja Naprawa systemu podczas uruchomienia jest preinstalowaną opcją odzyskiwania na komputerze.

 

Czy to, że system operacyjny był już zainstalowany w momencie zakupu laptopa oznacza, że mamy doczynienia z preinstalowaną opcją odzyskiwania?

Nie chciałabym nic zepsuć jeszcze bardziej.

W “gwoli ścisłości” poprawiłem swój błąd :slight_smile:

Tak jeśli system miałaś preinstalowany powinnaś mieć opcję odzyskiwania systemu - w laptopach HP chyba F11

Przy wyborze opcji 4 od razu pojawia się problem:

 

 

Jeśli na komputerze jest zainstalowany jeden system operacyjny, podczas ponownego uruchamiania komputera naciśnij i przytrzymaj klawisz F8. Klawisz F8 trzeba nacisnąć przed wyświetleniem logo systemu Windows. Jeśli zostanie wyświetlone logo systemu Windows, należy spróbować ponownie: poczekać, aż pojawi się monit logowania systemu Windows, zamknąć system i ponownie uruchomić komputer.

 

Niestety po włączeniu komputera od razu wyświetla się komunikat o braku BOOTMGR, więc wiśniecie F8 nic nie daje.

Jeśli wciskasz ten klawisz od samego uruchomienia komputera i nie włącza się tryb odzyskiwania to musisz użyć płyty instalacyjnej windows tu poradnik

http://forum.dobreprogramy.pl/post3131328.html#p3131328

Jeśli możesz to wrzuć screen z opcjami odzyskiwania systemu jakie masz dostępne w tym narzędziu HP recovery bo nie znam go a może coś przegapiłaś

Owszem jest opcja F11 - system recovery

 

Próbowałam. Są trzy opcje:

 

  1. Przywracanie systemu firmy Microsoft

 

Po wyborze tej opcji pojawia się komunikat z białym X na czerwonym tle - “Nie utworzono punktów przywracania na dysku systemowym komputera. Aby utworzyć punkt przywracania, otwórz OCHRONĘ SYSTEMU (link)”

W tym przypadku nie mam możliwości wyboru przycisku “DALEJ”

 

  1. Odzyskiwania systemu

 

W tym przypadku wybierałam opcje odzyskiwania bez tworzenia kopii zapasowej plików.

 

Przywracanie obrazu fabrycznego składa się z dwóch etapów:

  • ponowne formatowania partycji systemu Windows na dysku twardym,

  • ponowne instalowania oryginalnego oprogramowania

 

“mielenie” trwało kilkanaście minut - jak doszło do 100% komputer się wyłączył.

Po włączeniu dalej wyświetla się ten sam komunikat

 

Próbowałam kilka razy - zauważyła też, że komputer zaczął się sam wyłączać.