Witam Wszystkich,
Czy jest ktos w stanie mi pomoc z problemem dotyczacym bootmgr? Posluchajcie jestem laikiem w tych tematach wiec jesli ktos juz by sie zdecydowal naprowadzic mnie co i jak zrobic, prosze o poinstruowanie mnie jak najprosciej
Otoz przy dokonywaniu formatowania laptopa SAMSUNG NP-R610H (jakims cudem pierwszy raz najprawdopodniej usunalem wszystkie partycje) w skutek czego nie mam mozliwosci teraz dodania nowej partycji na ktorej moglbym zainstalowac system. Nie pomaga przywracanie systemu ani np. Komendy wpisywane w wierszu tj. Bootrec/fixmbr, bootrec/fixboot ani bootrec/rebuildbcd przy czym podczas komendy fixboot wyskakuje komunikat “wolumin nie zawiera rozpoznawanego systemu plikow.” Natomiast pozostale dwie komendy koncza sie sukcesem.
Nie mam mowzliwosci sciagniecia na laptopa zadnych programow, poniewaz oczywiscie nie laduje sie mi windows - jak w takim przypadku moge naprawic zaistaniale problemy?
Prosze o pomoc
Pozdrawiam Rafał.
Na pewno i tak będziesz potrzebował nośnika instalacyjnego, nie ważne czy windows czy będzie
to linux live CD\USB, także jak posiadasz drugi komputer pobierz obraz ISO i utwórz bootowalny
nośnik.
Mam win10 moze byc? Czy koniecznie musze miec dostep do drugiego lapka?
Jak posiadasz nośnik to nie.
Postaw system na nowo.
A mozesz mi teraz jakos wyjasnic krok po kroku co mam zrobic? Posiadam plytke z winem ale nie mam jak zainstalowac bo nie widzi zadnych partycji.
Teraz jeszcze udalo mi sie w wierszu cos porobic i teraz nie ma juz braku bootmgr tylko “an operating system wasnt found. Try disconneting any drivers that dont contain an operating system.” I znow press ctr alt del to restart ale po wejsciu w biosa nie ma do wyboru odpalania z twardego dysku a wina nie moge wciaz zainstalowac bo nie mam jak utworzyc nowej partycji
W bootmenu wybierz butowanie z nośnika i jak będzie opcja napraw to wybierz, możesz jeszcze na nowo zainstalować windows, jeżeli dysk jest w ogóle nie widoczny to najprościej uruchomić linux live