Witajcie. Co jakiś czas przy włączeniu komputera pojawia mi się błąd jak w opisie. Nie mogę połączyć się z żadną stroną, a w “Sieciach” wyświetla się, że połączenie jest ograniczone. Dopiero po jakimś czasie po użyciu opcji “Rozwiąż problemy” resetuje mi kartę sieciową i wyświetla komunikat, że problem z dostępem do bramy został rozwiązany. Mój sprzęt Lenovo Y580. Windows 8. Router TC7200, dostawca Netia. Jak rozwiązać ten błąd?
Jak problem się powtórzy, uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html
ipconfig /all
route print
Wyniki wszystkich poleceń wklej w tagu code (możesz użyć przycisku z ikonką dwóch nawiasów ostrokątnych na pasku narzędzi edytora postu) lub na stronę http://wklej.org i podaj tu tylko link.
To są wyniki, gdy występuje problem? Jeśli tak, to pokaż jeszcze wynik polecenia.
ping 192.168.0.1
Jeśli nie, to poczekaj aż problem się pojawi.
Tak. To są wyniki w czasie gdy występuje problem. Polecenie “ping” również podczas występowania problemu?
Tak.
W takim razie albo to jakaś zawieszka w systemie, albo karta sieciowa do wymiany. Jak problem znowu wystąpi, daj wynik poleceń.
ping 192.168.0.12
ping localhost
Jeśli nadal będziesz miał request timed out, zresetuj stos TCP/IP poniższymi poleceniami i zobacz czy problem nadal występuje. Zanim zresetujesz stos TCP/IP, podaj wyniki pingowania.
netsh int ip reset
netsh winsock reset
shutdown -r
Witajcie. Nie pisałem wcześniej, bo korzystanie z internetu było w miarę ok. Jednak dziś nie mogę tego błędu usunąć w żaden sposób. Oto pingi.
http://wklej.org/hash/3a41f732c7d/
Co do resetowania. Za każdym razem wyrzuca mi komunikat “run as administrator”. Co z tego, że moje konto jest kontem administratora.