Brak dostępu do bramy sieciowej

Witajcie. Co jakiś czas przy włączeniu komputera pojawia mi się błąd jak w opisie. Nie mogę połączyć się z żadną stroną, a w “Sieciach” wyświetla się, że połączenie jest ograniczone. Dopiero po jakimś czasie po użyciu opcji “Rozwiąż problemy” resetuje mi kartę sieciową i wyświetla komunikat, że problem z dostępem do bramy został rozwiązany. Mój sprzęt Lenovo Y580. Windows 8. Router TC7200, dostawca Netia. Jak rozwiązać ten błąd?

Jak problem się powtórzy, uruchom wiersz poleceń i podaj wyniki poniższych poleceń :arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html

ipconfig /all
route print

Wyniki wszystkich poleceń wklej w tagu code (możesz użyć przycisku z ikonką dwóch nawiasów ostrokątnych na pasku narzędzi edytora postu) lub na stronę http://wklej.org i podaj tu tylko link.

Proszę.http://wklej.org/id/1345429/

To są wyniki, gdy występuje problem? Jeśli tak, to pokaż jeszcze wynik polecenia.

ping 192.168.0.1

Jeśli nie, to poczekaj aż problem się pojawi.

Tak. To są wyniki w czasie gdy występuje problem. Polecenie “ping” również podczas występowania problemu?

Tak.

W trakcie i po rozwiązaniu problemu przez Windowsa. http://wklej.org/id/1346526/

W takim razie albo to jakaś zawieszka w systemie, albo karta sieciowa do wymiany. Jak problem znowu wystąpi, daj wynik poleceń.

ping 192.168.0.12
ping localhost

Jeśli nadal będziesz miał request timed out, zresetuj stos TCP/IP poniższymi poleceniami i zobacz czy problem nadal występuje. Zanim zresetujesz stos TCP/IP, podaj wyniki pingowania.

netsh int ip reset
netsh winsock reset
shutdown -r

Witajcie. Nie pisałem wcześniej, bo korzystanie z internetu było w miarę ok. Jednak dziś nie mogę tego błędu usunąć w żaden sposób. Oto pingi.

http://wklej.org/hash/3a41f732c7d/

Co do resetowania. Za każdym razem wyrzuca mi komunikat “run as administrator”. Co z tego, że moje konto jest kontem administratora.