Witam. Mój problem polega na tym, że kilka dni temu internet przestał działać. Upc, dostawca, twierdzi że z jego strony jest wszystko ok. Zauważyłem, że na modemie nie świeci się lampka WAN, a jestem pewien, że wszystko jest podłączone poprawnie. czy jest ktoś, kto może mi podsunąc jakiś pomysł, co jest nie tak?
Podmienić kabel na inny. Od tego bym zaczął.
Pytanie retoryczne: jak dostawca może stwierdzić że z jego strony wszystko jest ok, jeśli nie ma kontaktu z urządzeniem ?
Kabel podłączyłem całkiem nowy i tez to nic nie dało. Powtarzam, co mi powiedzieli na infolinii - u mnie nie swieci się dioda, a po wejściu do ustawień, wyświetla się napis, ze port wan jest niepodłączony.
bymeki, proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając opcji EDYTUJ , później Użyj pełnego edytora , popraw tytuł tematu, tak aby mówił konkretnie o problemie. W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.
To jest UPC Oni łączą się z modemem, a router to kolejny segment, który ich już nie interesuje
Podepnij kabel zamiast do routera to do kompa czy zadziała.
Jak działa to router ma uwalony port
Tylko pamiętaj żeby po tym zabiegu zresetować modem.
Niestety, nie działa.
Przeczytaj jeszcze raz post otwierający, a potem łaskawie mi powiedz gdzie tam jest mowa o jakimkolwiek ROUTERZE ?
Odłącz na kilka minut modem od prądu i podłącz ponownie. Jak nie pomoże, podaj wynik polecenia http://forum.dobreprogramy.pl/kopiowanie-wynikow-polecen-wiersza-polecen-windows-t499881.html
ipconfig /all
Jak podmienisz koncentryk, który idzie do skrzynki na klatce schodowej/piwnicy?
Ja mówię o drugiej stronie modemu
Bo dalej czytając post użytkownika zrozumiałem, że port WAN jest odłączony w routerze tak wywnioskowałem po poście numer 4
Myślałem, że chodzi o router bo założyłem, że do ustawień modemu szary użytkownik dostępu nie ma tak jak to ma miejsce np w Vectrze.
Jak wprowadziłem w błąd przepraszam. Jutro przyślę kwiaty