Brak dostępu do internetu. Problem z wifi

Witam, z góry zaznaczę iż piszę w tym dziale z powodu problemu z systemem, a nie sprzętem.

Posiadam laptopa noteboka acer aspire one happy z którym mam kłopoty.

Na swoim Asusie mam podłączony internet, z modemu na kablu ethernet. W tym samym komputerze mam zainstalowany program connectifty do tworzenia sieci wifi i rozdzielania internetu na inne pc. Na asusie internet śmiga, na acerku aspire 5733 również, na telefonach również, lecz na apsire one happy nie.

Na noteboku mam wgrany system win7 32 (zaznaczę ze legalny). Sterowniki wykrywają siec z connectifty, łączą się, lecz na pasku w dolnym prawym rogu jest komunikat ‘brak dostępu do internetu’. I tu przygoda się zaczyna. Resetowałem kartę, zapory, używałem w wierszy poleceń dostępnych rozwiązań z ipconfig, próbowałem przepisywać we właściwościach karty tcp/ipv4 dane do connectifty z innego acera w którym mam dostęp do internetu i nic. Wgrywałem wszystkie dostępne sterowniki do karty i również nic.

Dlatego wywnioskowałem, ze problem nie leży w sprzęcie, sterownikach, a ustawieniach systemu, których nie potrafię skonfigurować. Na prosty chłopski prosty rozum wygląda to tak jakby coś blokowało internet, jakaś źle wpisana konfiguracja, bo internet jest.

Pisze tu gdyż już naprawdę długo z tym walczę i nic. Aktualne ustawienia, to włączone na automatyczne odbiór ip i dns, włączone zapory win, odinstalowany antywirus. Proszę o pomoc, bo niemożliwe ze stojące dwa komputery obok siebie, skonfigurowane w ten sam sposób działają inaczej, w jednym jest net a w drugim nie…

/btw/Poprawiłem

Dodaj sieć jeszcze raz

Nie rozumiem, jak?

Wyłączałeś zaporę sieciową Windowsa?

milo5h , na forum używamy polskich znaków diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku zmien.gif

Pozdrawiam,

Dimatheus

Tak, wyłączałem, włączałem i nic. Zmieniałem nazwę w connectifty sieci i również nic.

Czy ten happy Acer ma wejście lan? Jeśli tak to czy internet na tym chodzi. Czy w tym dziwacznym Connectivity Managerze ustwaiłeś jakieś hasło na sieć? Skasuj. Uruchom wiersz poleceń i wykonaj

ipconfig /all > c:\log.txt

Wklej zawartość pliku C:\log.txt