Brak dostępu do internetu UPC

Cześć witam wszystkich. Wiem, że takich tematów już wiele się przez różne fora przewinęło ale mimo wszystko nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.

PROBLEM:
Mam w meiszkaniu które wynajmuje internet z UPC i modem Technicolor 7200 o ile się nie mylę. Po podłączeniu się do modemu kablem sieciowym komputer łączy się z modemem ale modem ale w połączeniu sieciowym widnieje komunikat IPv4 - Brak dostępu do Internetu, IPv6 - Internet i działają tylko strony takie jak Facebook i YouTube (podejrzewam ze obsługują IPv6). Przez Wi-Fi Internet jest.Adresy IP i DNS ustawiane są automatycznie. Obecnie nie mogę nic więcej powiedzieć o swoich ustawieniach piszę z pracy. Wszelka pomoc będzie doceniona.

Na początek:

  • wyłącz laptopy i inne
  • odłącz na parę minut modem od zasilania i sygnału, później najpierw podepnij sygnał, a dopiero zasilanie i niech się modem wstroi i dopiero włącz laptopa.

Wejścia do konfiguracji - chyba, że hasło zmienione? to twardy reset modemu.
https://pytania.upc.pl/?q=fact_1007348

Rozumiem po pracy postąpię według Twoich wskazówek. Do dostawcy musiałby zadzwonić właściciel mieszkania bo to na niego raczej jest internet a tam trzeba podać numer klienta czy coś takiego.

Instrukcja:

No i nie wiadomo co tam robił właściciel, poprzedni wynajmujący?

Może trzeba modemowi zrobić twardy reset i już.

Lub kontakt z właścicielem i UPC - modem nie najwyższych lotów i może po prostu uszkodzony?

Zresetuj modem przyciskiem na tylnej ściance obok gniazda USB.
Pozdrawiam