Witam wszystkich jako nowy użytkownik:)
Sprawdź w ustawieniach karty czy pobieranie adresów masz ustawione na automatyczne. Spróbuj ipconfig /renew w cmd. Dobrze też byłoby zaktualizować sterowniki do najnowszej wersji.
Czy próbowałeś uruchomić dowolną stronę internetową (bez żadnego proksy itd.)? Sieci hotelowe zmuszają najczęściej do zaakceptowania zasad korzystania z nich (przeczytania regulaminu) i dopiero później punkt dostępowy ‘wypuszcza’ na internet.
Adresy są ustawione na automatyczne.
Ja jestem zupełnym laikiem w IT. Mógłbyś mi wytłumaczyć co znaczy ipconfig/renew w cmd?
Dzięki, ale to nie jest ten przypadek. Dostęp jest bezpośrednio bez akceptacji regulaminu.
Pzdr
Cmd wpisujesz w menu start, a polecenie ipconfig /renew w wierszu poleceń który się uruchomi.
Dzięki:)
Dostałem taką informację
Nie można przeprowadzić żadnej operacji na karcie Połączenie sieci bezprzewodowej 2 , ponieważ nośnik/kabel tej karty jest odłączony.
Wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie sieci bezprzewodowej:została podjęta próba uzyskania dostępu do gniazda w sposób zabroniony przez przypisane do niego uprawnienia dostępu
Nie można przeprowadzić żadnej operacji na karcie Połączenie lokalne ponieważ nośnik/kabel tej karty jest odłączony
Co to oznacza?
Byłeś połączony z siecią w tym czasie?
Tak, tzn ja mam jak gdyby połączenie z siecią cały czas a jednocześnie informację brak dostępu do internetu iżółty trójkąt na dolnym pasku
Możesz pokazać wynik polecenia ipconfig /all z cmd jeśli masz możliwość.
Mogę spróbować, chociaż to jest trochę skomplikowane. Ale wszystko co się pojawiło to przepisałem.
Tak to wygląda
To akurat inne polecenie pokazujące jakie dostajesz adresy
Jeśli adres IP zaczyna się od 169 to nic dziwnego że nie masz internetu.