Brak dostępu do internetu, żółty trójkąt

Witam wszystkich jako nowy użytkownik:) 

Sprawdź w ustawieniach karty czy pobieranie adresów masz ustawione na automatyczne. Spróbuj ipconfig /renew w cmd. Dobrze też byłoby zaktualizować sterowniki do najnowszej wersji. 

Czy próbowałeś uruchomić dowolną stronę internetową (bez żadnego proksy itd.)? Sieci hotelowe zmuszają najczęściej do zaakceptowania zasad korzystania z nich (przeczytania regulaminu) i dopiero później punkt dostępowy ‘wypuszcza’ na internet.

Adresy są ustawione na automatyczne.

Ja jestem zupełnym laikiem w IT. Mógłbyś mi wytłumaczyć co znaczy ipconfig/renew w cmd?

@Bahus

Dzięki, ale to nie jest ten przypadek. Dostęp jest bezpośrednio bez akceptacji regulaminu.

Pzdr

Cmd wpisujesz w menu start, a polecenie ipconfig /renew w wierszu poleceń który się uruchomi.

Dzięki:)

Dostałem taką informację

Nie można przeprowadzić żadnej operacji na karcie Połączenie sieci bezprzewodowej 2 , ponieważ nośnik/kabel tej karty jest odłączony.

Wystąpił błąd podczas odnawiania interfejsu Połączenie sieci bezprzewodowej:została podjęta próba uzyskania dostępu do gniazda w sposób zabroniony przez przypisane do niego uprawnienia dostępu

Nie można przeprowadzić żadnej operacji na karcie Połączenie lokalne ponieważ nośnik/kabel tej karty jest odłączony

Co to oznacza?

Byłeś połączony z siecią w tym czasie?

Tak, tzn ja mam jak gdyby połączenie z siecią cały czas a jednocześnie informację brak dostępu do internetu iżółty trójkąt na dolnym pasku

Możesz pokazać wynik polecenia ipconfig /all z cmd jeśli masz możliwość. 

Mogę spróbować, chociaż to jest trochę skomplikowane. Ale wszystko co się pojawiło to przepisałem.

Tak to wygląda

2016-03-03 20.42.19.jpg

To akurat inne polecenie pokazujące jakie dostajesz adresy

ipconfig-all.jpg

Jeśli adres IP zaczyna się od 169 to nic dziwnego że nie masz internetu.