Brak dostępu do internetu

Witajcie,

Od ostatnich trzech dni mam problemy z internetem mobilnym. Mój problem polega na tym, że internet działa na około 20 minut, potem przestaje a przy ikonie internetu pokazuje się żółty trójkąt i napisane jest “Brak dostępu do internetu”.  Problem co ciekawe nie występuje w sieci PLAY (karta włożona w tym samym modemie co chyba wyklucza możliwość usterki w modemie) oraz innym połączeniu (obecnie korzystam z hotspotu Orange). Czytałem w Internecie kilka tematów jednak opisane sposoby w większości nie działają. Próbowałem przywrócić system do dnia sprzed wystąpienia usterki, jednak nic to nie dało. Co mam zrobić z wyżej wymienionym problemem? Problem występuje przy łączeniu przez kabel jak i przez WIFI, także objawia się na telefonie. Liczę na szybką pomoc, pozdrawiam.

Nie wyczerpałeś czasem limitu danych? Jaki operator? Jaki modem?

Dziś odnowił mi się pakiet 24gb, operatorzy na których nie działało to Orange, Heyah, T-mobile. Działo zaś tylko na Play. Modem to Huawei Airbox (jeżeli się nie mylę  E5372s-32).