Brak dostępu do internetu

Witam pierwszy raz, na forum!

Tak Wiem, były podobne tematy tego typu, ale żaden mi niepomógł. Wczoraj straciłem dostęp do internetu, na komputerze stacjonarnym z kartą Wifi . Mam żółty wykrzyknik i brak dostępu do internetu. W ustawieniach karty sieciowej mam tak :

Ogólne

Połączenia IPv4: Brak dostępu do internetu
Połączenia IPv6: Brak dostępu do sieci
Stan nośnika: Włączone

W to połączenie wykorzystuje następujące składniki:

Klient sieci Microsoft Networks ON
Harmonogram pakietów QoS ON
Udostępnianie plików i drukarek w sieciach Microsoft Networks OFF
Protokół internetowy w wersji 6 (TCP/IPv6) OFF
Protokół internetowy w wersji 4 (TCP/IPv4) ON Adres IP AUTO, Adres DNS AUTO
Sterownik We/Wy mapowania z odnajdowaniem topolo… OFF
Responder odnajdowania topologii warstwy łącza OFF

Karta Wifi (Realtek RTL8192EU Wireless LAN 802. 11n USB 2.0 Network)

Router (TP-LINK Ultimate Wireless N Gigabit Router TL-WR1043NO)

Wcześniej był net. Ale po resecie routera wròcił net tylko na 2 godziny, i dalej to samo, przywracanie nic niedało.

Od jakiego dostawcy masz internet? Firmware w routerze zaktualizowany do odpowiedniej wersji sprzętowej routera?