Brak dostępu do modemu TD-W895ND TP-LINK

Witam.

 

Po uruchomieniu modemu i jego skonfigurowaniu jest dostęp do internetu. Jednak po około czterech dobach pracy nie ma dostępu do modemu poprzez przeglądarkę. Wyskakuje błąd 403, dostęp do internetu jednak jest. Jedyny sposób na przywrócenie dostępu to reset medemu. Co może być tego przyczyną ?

 

Pozdrawiam Stasiek.

 

Przypadkiem ktoś nie podmienił Ci hasła do panelu? Upewnij się, że oprogramowanie twojego routera nie jest dziurawe :arrow: http://niebezpiecznik.pl/post/dziura-w-routerach-z-firmwarem-zyxel-a-m-in-tp-link/?similarpost

http://niebezpiecznik.pl/post/stracil-16-000-pln-bo-mial-dziurawy-router-prawie-12-miliona-polakow-moze-byc-podatnych-na-ten-atak/

Po wpisaniu adresu modemu do przeglądarki wyskakuje tylko informacja o błędzie 403. Po odłączeniu zasilania od modemu i ponownym uruchomieniu przez najbliższe trzy , cztery doby wszystko jest ok. Po restarcie modem reaguje na poprawne hasło. Wifi w modemie jest cały czas wyłączone.

Według strony:  http://cert.orange.pl/modemscan/index.py/scan     interfejs administracyjny modemu jest niedostępny z internetu.

Skoro dzieje się to samoczynnie to albo jakiś bot atakuje twój router, albo jest to jakiś błąd w firmware routera. Zobacz czy logi routera coś mówią.

I jak pisałem, sprawdź czy twój router jest dziurawy, na stronie TP Link nie widzę modelu W895ND, bo taki prawdopodobnie nie istnieje, jest albo W8950ND (który nie jest na liście dziurawych routerów), albo W8951ND, który posiada wspomnianą dziurę w firmware.

Mój błąd: to jest modem W8951ND

W takim razie posiadasz dziurawy router, sprawdź jeszcze czy w logach coś jest.