Łącząc się z własnej wewnętrznej sieci, możesz nie mieć dostępu przez publiczne IP. Jeśli nie masz dostępu znikąd, to prawdopodobnie masz wyłączoną możliwość zdalnego logowania na routerze, lub panel działa na innym porcie, niż domyślny dla http lub https, np. port alternatywny dla http, tj. 8080.
Czy sam to mogę zmienić czy tylko dostawca usługi ?
Nie znam danych logowania do routera. Dziwne, że w firmie działa. Wszystkie urządzenia włączenie z tymi od dostawcy są takie same, więc teoretycznie ustawienia powinny być takie same
W firmie mam dodatkowo dysk sieciowy WD LIVE.
Z telefonu mam do niego dostęp więc mam wrażenie, że w firmie jest wszystko dobrze, inaczej ustawione niż w domu
Troszkę to dziwnie wygląda, tak jakby były dwa routery. Jeden na dachu, od dostawcy który przydziela mi adresy 11.0.0.5 ( np)
W domu tak samo przydziela podobne adresy. Wpisując w przeglądarkę bramę 11.0.0.1 loguje mnie do zarządzania tej anteny z dachu ( zarówno w domu jak i w firmie)
W firmie dodatkowo wpisując ten zewnętrzny adres loguje mnie do innego routera RouterOS v5.21.W domu wpisując ten zewnętrzny adres wyświetla się pusta strona
Na dachy masz zapewne AP_Client i w domu coś co rozdziela necik ale musiałbyś sie lepie zorientować a najlepiej rozrysować to: zależność miedzy ISP, pracą, AP na dachu, routerem w domu, dyskiem i adresacje bo chyba inaczej nie dojdziemy…