Brak dostępu do routera z zewnętrznego IP

W innym wątku miałem problem z dostępem z zewnątrz do routera. Pomijając to mam konkretny problem

1.Lokalizacja firma

2.Lokalizacja dom

Ten sam dostawca internetu, internet DSL podłączony jest tylko przez switch, żadnego dodatkowego routera

Wszedłem na stronę http://www.canyouseeme.org aby sprawdzić IP

  1. Wpisując ten zewnętrzny adres firmowy w obojętnie jakiej lokalizacji, domu, u kolegi pokazuje mi się okno logowania do routera

  2. Wpisując ten zewnętrzny adres domowy w obojętnie jakiej lokalizacji, domu, u kolegi nie pojawia mi się nic, tylko pusta biała strona

Znacie może przyczynę.Już brakuje mi sił do tego

Łącząc się z własnej wewnętrznej sieci, możesz nie mieć dostępu przez publiczne IP. Jeśli nie masz dostępu znikąd, to prawdopodobnie masz wyłączoną możliwość zdalnego logowania na routerze, lub panel działa na innym porcie, niż domyślny dla http lub https, np. port alternatywny dla http, tj. 8080.

Czy sam to mogę zmienić czy tylko dostawca usługi ?

Nie znam danych logowania do routera. Dziwne, że w firmie działa. Wszystkie urządzenia włączenie z tymi od dostawcy są takie same, więc teoretycznie ustawienia powinny być takie same

W firmie mam dodatkowo dysk sieciowy WD LIVE.

Z telefonu mam do niego dostęp więc mam wrażenie, że w firmie jest wszystko dobrze, inaczej ustawione niż w domu

Do kogo należy router, tj. do Ciebie czy do dostawcy? I co to jest za urządzenie, tj. nazwa i model?

Troszkę to dziwnie wygląda, tak jakby były dwa routery. Jeden na dachu, od dostawcy który przydziela mi adresy 11.0.0.5 ( np)

W domu tak samo przydziela podobne adresy. Wpisując w przeglądarkę bramę 11.0.0.1 loguje mnie do zarządzania tej anteny z dachu ( zarówno w domu jak i w firmie)

W firmie dodatkowo wpisując ten zewnętrzny adres loguje mnie do innego routera RouterOS v5.21.W domu wpisując ten zewnętrzny adres wyświetla się pusta strona

Na dachy masz zapewne AP_Client i w domu coś co rozdziela necik ale musiałbyś sie lepie zorientować a najlepiej rozrysować to: zależność miedzy ISP, pracą, AP na dachu, routerem w domu, dyskiem i adresacje bo chyba inaczej nie dojdziemy…:frowning:

Dziękuje za odpowiedzi. To nie jest tak, że nie mam umiejętności.

Przed chwilką sprawdziłem wszystko na łączach TPSA i standardowym routerze ADSL.

Dodałem adres serwera synology do DMZ i wszystko działa z zewnątrz, nawet z komórki przez 3G

Dostawca coś popsuł. Można zamknąć temat. Dziękuję za pomoc