Brak drukarki jaką wybrać?

Witam ostatnio zepsuła mi się drukarka miała ponad 7 lat był to canon pixma IP1000 i chodzi mi jaką drukarkę teraz wybrać canon był z tym dobry że miał bardzo tanie tusze markowe . I chodzi mi o drukarkę która miałaby tanie tusze lub tunery albo droższe ale wydajne jeżeli droższe to co najmniej na 600str i żeby drukarka nie była też bardzo droga chodzi mi o drukarkę nową maksymalnie 500zł większego limitu nie zdobędę. Drukarka jest synowi głównie potrzebna do nauki gdyż jestem uczniem LO a że jest osobą słabowidzącą prawie wszystkie prace domowe odrabia i drukuje w powiększonym druku z komputera. Marka specjalnie nie gra roli ale konieczny jest kolorowy tusz gdyż np: Zdjęcia zabytków miasta na PO muszą być w kolorze sami rozumiecie. Słyszałam że dobre drukarki są laserowe bo tunery mają bardzo wydajne ale nie za bardzo umiem zorientować się na takiej w tych granicach cenowych co wam podałem więc jeżeli jest to prawda że one są one dobre podajcie konkretne modele.

Pozdrawiam gaga12.

CANON Pixima IP2700

(zasobniki:

kolor: 78zł

czar/biał: 60zł)

Cena: 166zł

(agito.pl)

Przepisz to jeszcze raz, tym razem po polsku, z zastosowaniem interpunkcji. Moze wtedy komukolwiek będzie chciało się dotrwać do końca Twojego wywodu.

Poszukaj Brotherów w przedziale > 300 PLN, ew. pokombinuj z domowymi CISS. Kolorowe lasery są ciekawe, ale te tanie w eksploatacji to chyba nieco wyższa półka cenowa.

zastanów się nad jakimś starszym canonem… Ja mam najnowszego canona i tusze są strasznie drogie! Mówię o zamiennikach… komplet tuszu kosztuje ok 50zł…

Dlatego jak ma być ekonomicznie to starsze modele się sprawdzą…

Co do CISS to nie polecam! !!

Możesz się jeszcze zastanowić nad uzupełnianiem samemu tuszy…