Brak dźwięku Acer Aspire 5520 POMOCY ;(

Kupiłem Acera Aspire 5520

Poinstalowałem sterowniki itp…

I nie mam dzwieku :frowning:

Czytam, googluje, ale wiekszosc rzeczy to dla mnie czarna magia, szczegolnie, ze konkretnie takiego problemu to nie znalazlem.

Pomozcie mi, bo kolega zawsze mowi ze jestescie najlepsza stronka (musialem Wam sie jakos podlizac :P)

AHA - jedna sprawa… moze nie jestem totalnie zielony jesli chodzi o kompy… ale taki lekko zielonkawy owszem :frowning:

a w menedżerze urządzeń nie masz żadnych konfliktów? Mam nadzieję że wiesz co to menedżer urządzeń;)

No i pierwsze faux pas…

Wiem, co to menedzer urzadzen…

ale o jakie KONFLIKTY chodzi? :expressionless:

wklej zrzut ekranu z owego Menadżera.

Oto on w zalaczniku

post-77446-13856533776896_thumb.jpg

boshhee było tyle razy :

najpierw łatka KB888111 :

http://winforum.pl/showthread.php?t=12764

potem sterowniki do realteka hd audio !!

ale ja instalowalem ta latke! :frowning:

tylko, ze (chyba) bylo tak, ze zainstalowalem sterowniki, potem latke, a potem znowu sterowniki

a moze cos zepsulem?

mowilem, ze nie jestem specem

to teraz mam cos odinstalowac, czy po prostu jeszcze raz sprobowac latke, a potem sterowniki?

i sterowniki moga byc z plytki acera, tak? (wiem, glupie pytanie, ale chce sie upewnic)

facet a widzisz w gałęzi UAA dla intel high definition audio w gałęzi narzędzia systemowe ?? wywal sterowniki które zainstalowałeś pobierz łatkę zainstaluj i potem sterowniki.

Dobra, moze ja jestem skonczonym idiota komputerowym ale tego sie chyba zepsuc nie dalo :expressionless:

Odinstalowalem sterowniki, zainstalowalem latke, zainstalowalem sterowniki i efektow zadnych nie widac

Chyba, ze powinienem wiecej sterownikow odinstalowac?

Wiem, pewnie Cie to juz irytuje i to bardzo, ale nie mam pojecia co ja zle robilem albo robie

spróbuj tych :

http://files.soulpass.com/acer/realtek_ … driver.zip

Daj głośniej na lewo jest takie kółko i na monitorze zobaczysz zielony pasek głośności :wink: