Brak dźwięku i urządzeń audio win 7

Witam,
Dzisiaj w momencie uruchamiania laptopa moim oczom ukazał się kompletnie biały ekran, obraz kilka razy mrugnął po czym już normalnie wyświetliło się okno logowania konta windows. Po załadowaniu pulpitu brak było karty wifi oraz wspomnianego dźwięku. Restart pomógł wifi natomiast problem z brakiem dźwięku pozostał.
W prawym dolnym rogu widnieje ikona głośnika z białym krzyżykiem w czerwonym kółeczku (brak zainstalowanego urządzenia wyjściowego audio),

DcraCg.jpg
Próbowałem zainstalować raz jeszcze sterownik audio - nieskutecznie.
Screen z menedżera urządzeń:

txLxWT.jpg

Screen z HWiNFO:
7GSVgE.jpg
 

Proszę o pomoc,
Z góry dziękuję.

Wgraj sterownik do chipsetu ze strony producenta.

Zainstalowałem wszystkie sterowniki chipsetu ze strony producenta - niestety nic to nie zmieniło. Problem nadal pozostał (brak zainstalowanego urządzenia wyjściowego audio).

Proszę o pomoc, podpowiedź co jeszcze mogę zrobić.

Jestem muzykiem i potrzebuję dźwięku w laptopie do pracy.
Z góry dziękuję.

Po “dodaniu starszego sprzętu” w menedżerze urządzeń zainstalowałem Realtek High Definition Audio. Po instalacji pojawił się komunikat: Oprogramowanie zostało zainstalowane ale może nie działać poprawnie. Nie można uruchomić tego urządzenia. (Kod 10).

W tej chwili po najechaniu na ikonę regulacji głośności widnieje informacja: “Nie podłączono głośników ani słuchawek”.

Dodam jeszcze, że zainstalowałem wszystkie sterowniki na nowo.

 

Przepraszam za post pod postem lecz mój problem nie został rozwiązany i brak jakichkolwiek odpowiedzi. Proszę o pomoc.

nic tylko sterowniki złe 

Usunąłem sterowniki chipsetu, bluetooth, audio, wszystko oprócz grafiki i zainstalowałem od nowa. Wcześniej jeszcze próbowałem instalować sterowniki z innych stron niż producenta - również bezskutecznie.
Zależy mi na tym by nie formatować dysku bo równie dobrze może to nie pomóc.

Próbowałeś? https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/943104 - ręczna naprawa rejestru.