Brak dzwieku po formacie

czesc,

C-Media CMI9739(A) @ SiS 7012 Audio Device PCI - to moja karta dźwiękowa

gdyby mógł ktoś mi podać sterownik/ kodek , taki żebym miała dźwięk. Jestem “zielona” , nie mogę sobie poradzić sama a nikt nie ma czasu. :stuck_out_tongue:

jedyne co zrobiłam to zainstalowałam Realteka. nie wiem co dalej?

prosiłabym o gotowe linki.

Podaj model plyty głównej ,jak nie Wiesz jak ,ściągnij i zainstaluj CPU-Z 1.54 , zobacz co jest napisane w zakładce Mainboard - napisz ,albo daj screena…

P.S - jaki masz system zainstalowany na komputerze ? jaki servis pack ?

Zapewne masz płyty od kompa (sterowniki)… Kliknij na mój komputer–>właściwości–>menadżer urządzeń–>sprzęt–>i włóż płytę ze sterami od kompa i w tym menadżerze urządzeń chyba będą takie żółte trójkąciki lub wykrzykniki…Gdy włożysz płytę ze sterami nie instaluj nic ,tylko tam przy urządzeniu gdzie będzie wykrzyknik żółty naciśnij prawym klawiszem i następnie -->aktualizuj sterownik , później i wyskoczy okienko ,naciśniesz dalej i zacznie Ci przeszukiwać kompa i płytę , jak znajdzie to się samo za instaluje…Pzdr…Pytaj jakbyś nie wiedziała o co chodzi… ^^

wszystko odczytywuję z EVERESTA.

Nazwa płyty głównej ASRock PE Pro

Typ magistrali SiS MuTIOL

nie wiem czy o to chodzi.

No mam Windowsa XP…

Opis sterownika CODEC Microsoft CCITT G.711 A-Law i u-Law - tak tam jest napisane jęsli chodzi o sterownik.

ymm, nie mam zadnego Codec Paca, ponieważ pobrałam chyba ze 3 i zaden i cały czas niec nie było, stwierdziłam że pewnie sa one nieprawidłowe więc usunełam. :stuck_out_tongue:

więc chyba nie mam żadnych kodeków. :]

Dodane 23.04.2010 (Pt) 20:05

Urządzenie AGP nVIDIA GeForce4 MX 440 - moze to jest model plyty głownej… :slight_smile:

Dodane 23.04.2010 (Pt) 20:08

ee, to pewnie karta graficzna… kurcze, naprawdę się nie znam. :stuck_out_tongue:

To jest karta graficzna… ;]

Po pierwsze te “Urządzenie AGP nVIDIA GeForce4 MX 440” to karta graficzna.