Brak dźwięku po instalacji win7

Od miesiąca bije się z tym komputerem…Syn na mikołaja od kuzyna dostał “złomka” tak go nazwałam. Pierw był problem z instalacją systemu, uporałam się. Z oryginalnej visty ktoś mu wsadził xp, ale wszystko było w miarę ok, gdyby nie fakt, że system był zainstalowany 2x jak by jeden na drugim, zagubiona była też pamięć z dysku, ponieważ większa jej część nie była w ogóle podzielona ani przydzielona do żadnej partycji. Zainstalowałam win 7 ultimate. Jaki posiadałam, taki po prostu zainstalowałam. Po instalacji systemu zainstalowałam Iobit driver booster, co zazwyczaj rozwiązywało moje problemy z instalkami po formacie, ale nie tym razem :frowning: zainstalowało grafike, karte sieciową, wszystko praktycznie prócz dzwięku działa bez zarzutu… Resetowałam biosa, poprzez wyjęcie tej “bateryjki” instalowałam setki programów i dalej nic, śledziłam różne fora, z których stosowałam wskazówki ściągałam programy, sterowniki… Nadal nic. Nie jestem mistrzynią informatyki wręcz powiem, że noga ze mnie w tej dziedzinie, więc jeśli ktoś miał by jakiś pomysł to prosiła bym o szczegółowe wyjaśnienie i opis jak coś sprawdzić czy zrobić.

Karta dźwiękowa musi być włączona w BIOS (po zresetowaniu BIOS do ustawień domyślnych karta jest zawsze włączona), musi być też widoczna w menadżerze urządzeń choćby z żółtym pytajnikiem. Tutaj właściwy sterownik audio ze strony producenta płyty: http://download.gigabyte.eu/FileList/Driver/mb_driver_audio_realtek_azalia.exe
Jeśli nie zadziała, można przyjąć że karta jest prawdopodobnie uszkodzona. Jednak aby nadmiernie nie wyrokować, wgraj ten ster i daj znać czy pomogło.

Powyższe, oraz:
Przeczytaj:
https://technet.microsoft.com/pl-pl/library/cc754081(v=ws.11).aspx
pokaż okno :
Menedżer urządzeń
Rozwiń te ikony, przy których jest wykrzyknik, lub pisze Nieznane urz.