Brak dźwięku - Sprawne sterowniki

Napiszę krótko: Dźwięk jest jak w rosyjskiej ruletce, raz wszystko z dysku działa (winamp, gg itd.) ale znowu w internecie NIC z dźwiękiem nie działa i na odwrót… Sterowniki reinstalowałem chyba 10 razy, zrobiłem nawet formata i na czystym kompie nie działało… Nic prócz modemu nie było w kompie zmieniane, tak po prostu z dnia, na dzień zniknął dźwięk. Karta jest wykryta, zainstalowana, działająca, przeglądarki bez zarzutu, wszystko śmiga jak trzeba, tylko ten […] dźwięk nie działa -.-

Z góry dziękuję za odpowiedź.

PS: Nic nie jest wyciszone, kabelki posprawdzane.

Być może pada ci karta dźwiękowa. Rzadki przypadek ale się zdarza.

Podłącz jakąś najtańszą na pci albo usb za 6PLN i sprawdź

Mógłbyś podać jakieś inne symptomy padania karty dźwiękowej powiązane z tymi, które podałem? Nie widzę różnicy w jakości dźwięku, dodatkowo od tego tropu odciąga mnie fakt, że dźwięk jednocześnie działając w winampie nie działa w internecie, być może nie znam się na tym wystarczająco dobrze, ale takie moje odczucie :wink: Dodam że karta zintegrowana na płycie Gigabyte EP31-DS3L - Realtek.

(Przepraszam za źle wrzucone przecinki)

Wystarczy tylko zapomniałeś dodać jaki posiadasz system bit.

Jakie masz zainstalowane kodeki ?

Ogólnie częste zjawisko,trudne do ogarnięcia.Nie wiem o co chodzi ale chyba jakiś błąd w tych kartach.

W menadżerze realtek kombinuj z ustawieniami,2głośniki,4,5,itd.Kombinuj też pozamieniać w realteku ustawienia wejść,np zmien z głośników na słuchawki.najprościej zrobić to odłącz i podłącz wtyk,

wyświetli się okno jakie urządzenie zostało podłączone,zmien np na słuchawki lub głośniki przód.Zabawy z tym jest ale da rade zrobić.

Często w ustawieniach samych kodeków trzeba też przestawić coś(już nie pamiętam)

Często pomaga zainstalowanie AC3filter…na dobrychprogramach jest.

32bit, kodeki z płyty dołączonej do pudełka, na płytce jest napisane “Ver.1.12”, nie wiem czy to wersja płyty czy kodeków, ale jest :wink: