Brak dźwięku w głośnikach przy połączeniu tel. w "Twój telefon" z Microsoft store

Witam wszystkich.
Niejednokrotnie udowodniliście, że potraficie rozwiązywać problemy. Kolejny mój problem to:

Mam program z Microsoft store o nazwie “Twój telefon”
Połączyłem się z telefonem, mogę wykonywać połączenia przy użyciu komputera, ale dźwięku nie słychać w głośnikach bez względu na wybrane urządzenie odtwarzające. Jest to oczywiście windows 10.

Na laptopie wszystko działa bez problemu, wraz z historią połączeń, której na PC nie mam.
Bluetooth włączony na kom i komputerze. Jest to taki mały moduł pod usb.

Jakieś pomysły o co chodzi? Może coś z moim sprzętem lub bardziej ustawieniami bo wszystko inne działa bez problemu.

Jaki telefon i konkretnie model modułu BT? Swoją drogą: po co ty używasz zewnętrznego Bluetooth’a jak masz wbudowany zapewne w laptop?

Używa tego programu na lapku i na PC.
Na PC nie masz dźwięku, ponieważ twój model bluetootha na usb, może nie wspierać audio.
Ewentualnie potrzebne inne sterowniki do bluetootha, sprawdź w necie ten moduł na usb, czy ma wsparcie transmisji audio, ewentualnie na stronie producenta poszukaj sterowników do niego.

ten moduł to CSR8510 a10, jakiś tani bardzo, nawet nie wiedziałem, że bluetooth jeszcze musi wspierać audio. daję info i poszukam, czy ma wsparcie. Jak zwykle szacun za odpowiedź bo czuję, że to właśnie moduł jest problemem.

Mają w sieci jakiś problem z nim (audio) w Windows 7 na Windows 10 niby jest dobrze.
Jak wszystko ci zawiedzie, to niby pomaga to https://www.pcworld.pl/ftp/bluetooth-stack-for-windows-by-toshiba.html
ale jest też dużo sterowników do niego, więc wypróbuj najpierw te dedykowane.
Musisz instalować odpowiednie do systemu a więc 32 lub 64 bitowe.

Dziękuję Ci bardzo, pokombinuję i zobaczę co z tego wyjdzie. Dam znać, czy coś pomogło i ewentualnie co i skąd pobrane.
Nigdy jeszcze się na Was nie zawiodłem, zawsze pomocni ludzie na tym forum.

Masz na PC niby system Windows 10, więc nie powinno byc problemów.
Więc najpierw spróbuj z nowszymi sterownikami do tego dongla.
Powinieneś mieć również płytkę ze sterownikami od producenta.
Tutaj podobny temat i oryginalne stery.
https://www.sevenforums.com/drivers/338736-csr8510a10-driver-here-available-2.html

ściągałem te sterowniki i kilka innych, niestety teraz tylko gorzej niż było, w ogóle nie mogę się połączyć z telefonem. Wciąż próbuję ogarnąć to, ale im dłużej przy tym siedzę tym gorsze rezultaty a raczej ich brak. Sterowniki toshiba które mi dałeś też nie pomagają. Poszukam, popróbuję jeszcze. W końcu ogarnę mam nadzieję :wink: Szczególnie, że mam dobrą pomoc tutaj.

Niestety w moim przypadku nie udało się naprawić problemu, ale może ktoś będzie potrzebował tych sterowników i mu zadziała. Dziękuję za pomoc szczególnie Tobie cyngiel 1. Działa mi na laptopie więc na dzień dzisiejszy mi to wystarczy, i tak nie używam tego zbyt często. Pozdro!

U mnie pomogła wymiana modułu Esperanza na LogiLink BT0015