Brak dźwięku w grach

(mikel77) #1

Witam.
Zauważyłem na swoim laptopie MSI, że w kilku grach nie słychać ich dźwięku. Są to Urban Empire, Realpolitiks i Need for Speed Shift. Dopiero, kiedy podłączam zewnętrzny głośnik JBL, wtedy normalnie mogę grać “z głosem”. Czy ktoś się już spotkał z takim problemem i wie, w jaki sposób można go rozwiązać? Dodam, że to jest “nowe” zjawisko, ponieważ kilka razy grałem w nie po instalacji na tym MSI i dopiero za kolejnym razem stały się “głuche”. W innych zainstalowanych grach nie ma tego problemu i dźwięk włącza się normalnie.
Z góry dzięki za odpowiedź.

(Seba228215) #2

Czy testowałeś w ustawieniach dźwięku w systemie, jaki i ustawieniach dźwięku osobno w każdej grze?

(mikel77) #3

Jestem totalnym laikiem. Mógłbyś mi wytłumaczyć krok po kroku co zrobić?

(Seba228215) #4

Jak masz ustawienia dźwięku w grach (opcje tej gry), tam ustawić po swojemu. Nie posiadam twoich gier. Co do systemowego, to panel sterowania dźwięk i tam musisz popatrzeć po opcjach ustawień.

(mikel77) #5

Zauważyłem podobny problem przy oglądaniu filmów na tym laptopie. Zawsze oglądałem w KMPlayer, teraz nie działa w nim dźwięk. Filmy muszę oglądać na domyślnym odtwarzaczu Windowsa 10. Kiedy jednak podłączę głośnik zewnętrzny JBL do laptopa, wtedy mogę oglądać filmy przez KMPlayera. Czy ktoś jest w stanie pomóc? Czy to problem z kartą dźwiękową? Wchodziłem już przez menadżera urządzeń i tam aktualizowałem sterowniki, ale bez zmian.

(Seba228215) #6

A co masz ustawione jako źródło dźwięku: głośniki, słuchawki czy co?

(mikel77) #7

Załączyłem screena aktualnie i cały czas ustawionego źródła dźwięku. Zmienia się ono jedynie, gdy podłączę głośnik zewnętrzny. Po jego odłączeniu wraca do źródła domyślnego.

Bez%C2%A0tytu%C5%82u

(oskix3211) #8

Witaj,