Brak dźwięku win10 + sprawdzenie logów

Używam już tylko przeglądarki Edge. Nowy objaw, lub nie zauważyłem wcześniej w tej przeglądarce nie mogę oglądać teledysków na youtube error jakiś tam, czarny ekran bez dźwięku.
W Mozilli mogłem, ale nie było słychać dźwięku.

Ale to później teraz wykonuję polecenia iJuliusz :slight_smile:

Możesz jeszcze sprawdzić czy to pomoże https://www.youtube.com/watch?v=HQjuxmYS-zw&feature=youtu.be&t=76

rkill


roguekiller
http://wklejto.pl/826405
adwcleaner
www.wklejto.pl/826406
frst
http://www.wklejto.pl/826407
addition
http://www.wklejto.pl/826408
shortcut
http://www.wklejto.pl/826409

Cały czas próbowało się pobrać i nie udało się już XX raz.

Dzisiaj włączyłem i win update jest coś takiego

Dziękuję za logi
Poczekaj cierpliwie na plik naprawczy

1 polubienie

Hejka. I jak tam? Tylko się grzecznie pytam na jakim etapie są prace i ile dni to może potrwać tak plus/minus?
Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję😁

Przepraszam, że nie wykonałem pliku naprawczego na czas. :innocent:
Dobrze, że się przypomniałeś :wink:

Wykonaj proszę nowy skan FRST, od tamtego czasu mogło coś się zmienić.

Nic się nie poprawiło w systemie? Nic nie udało Ci się wykombinować w tym czasie?

Próbowałem jeszcze raz zainstalować sterowniki od plyty glownej, karty graficznej i dźwięku oraz próbowałem włączyć usługi audio. Koniec końców usługi audio po przeinstalowaniu udało się włączyć, ale “nie odpowiadają”.
Wygeneruję nowe pliki z firsta i za chwilkę je wstawię.

1 polubienie

Addition.txt (50,3 KB) FRST.txt (59,3 KB) Shortcut.txt (47,5 KB)

1 polubienie

Dźwięk niby włączony ale nic nie słychać nadal, problem z aktualizacjami windows update i moim zdaniem przez nie coś się z dźwiękiem pochrzaniło :slight_smile: , przeglądarka Edge niby zalecana, ale filmy w przeglądarce nie działają. Wcześniej miałem firefox i było ok, ale okazało się, że był jakiś błąd, czy infekcja z powodu Mozilli. Czy na przyszłość przesiąść się na chrome? Firefox wadliwy, Edge brak wtyczek na filmy hm?

W logach jest kilka informacji o instalowaniu sterowników poprzez Driver Boostera
Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że instalacja pobranych sterowników namieszała w systemie.
Nie wiem czy użyłeś DriverBoostera, aby naprawić błędy z dźwiękiem, czy pobrać najnowsze sterowniki (co nie oznacza, że najlepsze i najbardziej odpowiednie) i wtedy dźwięk się popsuł
Inna sprawa, że zamierzałeś to zrobić z ulepszaczem do wersji Pro. Nawet jeśli Windows Defender to zablokował, to coś mogło jednak się przedostać.

Czy próbowałeś przywracać system do Punktu przywracania z dnia przed wystąpieniem problemu?

Mimo to plik naprawczy wykona własny Punkt przywracania.

  1. Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\lesze\Desktop
    fixlist.txt (5,2 KB)
    “Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie, nie należy go stosować na innym komputerze”
  2. Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
  3. Po restarcie wklej plik wynikowy.
  4. Zrób skan ESET
  • Pobierz ESET Online Scanner
  • Uruchom z Uprawnieniami Administratora
  • Program pobierze Aktualizacje modułu skanowania
  • Automatycznie rozpocznie się Szybkie skanowanie
  • Gdy wykryje jakiekolwiek zagrożenia zapisz raport
  • Program zapyta o Wersję próbną odznacz i wyłącz
  • Udostępnij plik raportu

Nie, nie próbowałem

Czy ten program zostawić? Czy po wszystkim odinstalować?

Fixlog.txt (13,8 KB)

esetwynik.txt (4,7 KB)

Ok, pytanie teraz co dalej? :slight_smile:

@iJuliusz ok zrobione, dalej nie ma glosu, dalej windows update ma problem z aktualizacją net fromwork 3 i 4.5, czy teraz spróbować przywrócić ustawienia fabryczne, czy masz inny pomysł? :grin:

Reinstall frameworków?

Ok. Zrobiłem. Skorzystałem z opcji przywracania systemu w 10 minut wszystko się naprawiło. :slight_smile: Przepraszam, że tak długo się nie odzywałem.

Moje wnioski dla innych są takie, że trzeba przeinstalować system, jeżeli nie macie punktu przywracania.

Temat do zamknięcia.

Jeśli System odzyskał sprawność, zastosuj DelFix Zaznacz Remove disinfection tools i kliknij Run.
Zaznacz post, który rozwiązał problem. W tym przypadku ostatni Twój :wink:
obraz

W razie kolejnych kłopotów z komputerem, pisz :+1: