Brak hasła do Windows 7

(Marman981) #1

Posiadam komputer z systemem Windows 7 professional i nie znam hasła administratora. Mam tez do dyspozycji nie oryginalnego windows 7 na płytce. Najchętniej to bym sformatował komputer i zainstalował tego Windowsa co mam na płytce. Jestem kompletnie zielony w tych sprawacht mam nadzieje ze ktoś mi pomoże. Co mam zrobić w takiej sytuacji?

(Ollek22) #2

Na początek to bym radził poprawić Ci chociażby nazwę tematu. Nawet nie rozumiem o co tobie chodzi nie znasz hasła do swojego komputera?

Jeżeli chodzi o “pirackiego” Windowsa to chyba nie to forum.

(Marman981) #3

To był komputer mojej siostry i używała go jakiś rok temu, zostawiła go w Polsce, wprowadziliśmy się za granicę i nie dawno go przywiozła, ale nie pamieta hasła.

Kij z tym windowiem, jeżeli będzie trzeba to mogę załatwić oryginalnego. Mówię tylko co mam do dyspozycji. Najgorsze jest to ze nie mam żadnego dostępu do komputera gdyż nie znam hasła.

(Ollek22) #4

Przypadkiem nikt nie utworzył dysku do resetowania hasła?

http://www.pcworld.pl/news/382354/Windows.Vista.7.Jak.resetowac.zapomniane.haslo.podczas.logowania.w.systemie.Windows.html

(Marman981) #5

Niestety nikt nie utworzył takowego dysku

(ADR1991) #6

Spróbuj tego: http://www.komputerswiat.pl/poradniki/programy/windows-7/2011/12/resetowanie-hasla-uzytkownika-w-windows-7.aspx

(Marman981) #7

ADR1991 to pewnie by zadziałało, ale nie posiadam płytki z Windowsem, jedyne co to kolega może mi dać pirata, ale z piratem za dużo nie zrobię chyba…

(ADR1991) #8

Jeżeli jest to kopia niemodyfikowana i jeżeli ta płyta jest tzw. bootowalna, to możesz spróbować.

(JeyJey) #9

Obecny system na tym laczku oryginalny? Jest naklejka z licencją?

Jak jest to i recovery powinno być, żadne płyty wtedy nie są potrzebne

(Marman981) #10

Jest oryginalny

(Szeryfuniu) #11

Zaopatrz się w płytkę z “KON-BOOT” ( parę MB tylko ma iso, nagraj i uruchom z płyty) i wejdziesz na komputer bez hasła.Reszta według uznania…