Brak ikon, niemoznosc pobierania plikow oraz wiele wiecej


(Kukol3) #1

Witam. Opisze moj problem.

Wiec tak: Kiedy wylaczalem komputer, wszystko bylo wpozadku, wlaczylem go nastepnym razem i bach - brak ikon na pulpicie, brak tapety... no dobra, wyszkalem ikon, wsadzilem na pulpit, mowie wszystko ok... probuje zmienic tapete- 2 bach... . Po restarcie systemu ikony tak czy siak znikaja... 2 problem, podejzewam ze jest to spowodowane przez tego samego robaka to ten, ze gdy wejde do internetu, nie moge sciagac plikow, (pisze: Program IE nie moze otworzyc tej witryny internetowej. Zadana witryna jest nie dostepna lub nie mozna jej znalesc. Sprobuj ponownie pozniej.) co za tym idzie nie moglem sciagnac hijackthis... Nastepny problem jest taki, ze ALT nie dziala tak jak powienien,np. klikajac ALT+O zamiast o z kreska pojawia sie komenda [list=]

. Nastepny(...) polega na tym, ze gdy klikne prawym na pulpicie i chce utworzyc np. nowy dokument worda to to jest nie mozliwe, poniewaz mozna wybrac tylko nowy folder i skrot. Zauwazylem rowniez znaczne zwolnienie komputera. Z tego co pamietam to to sa wszystkie, wazniejsze bledy. Skanowalem komputer Panda, wszystkie wirusy usunalem. Jezeli bedzie ktos potrafil rozwiazac ten program innym sposobem niz format, postawie mu piwo :P.

Do Administracji: Przepraszam ze nie ma polskich liter, ale jak pisalem, alt nie dziala tak jak powienien.

Do Administracji2: Nie mialem pomyslu na temat wiec przepraszam...


(96jasio96) #2

:arrow: Daj log z ComboFix i HijackThis

Zrób to w trybie awaryjnym .


(Kukol3) #3

http://www.wklej.org/id/111386/ log z hijackthis


(96jasio96) #4

Pobierasz ComboFix , ale nie uruchamiasz go . Tworzysz dokument tekstowy o nazwie CFScript. Zapisujesz w nim

.

Zapisujesz go obok ComboFix'a . Przeciągasz CFScript na ikonke ComboFix i upuszczasz . Ma się rozpocząć usuwanie . (Tak jak na rysunku)

CFScript-8a-4.gif

Daj log z usuwania