Brak internetu, mimo że wszystko jest podłączone (livebox)

Witam, mam problem z liveboxem. Wszystko jeszcze wczoraj działało. Internet był. Dziś rano włączam komputer, a tu nie ma internetu. Na liveboxie nie miga lampka ze znaczkiem “@”. Wszystko jest podłączone jak należy. Jak zrobiłam diagnozowanie liveboxa na komputerze, to wyświetliło się “brak synchronizacji sieci”. Ale jak to się stało, skoro wczoraj jeszcze wszystko działało? chyba że to coś u dostawcy? Miałam już tak kiedyś i okazało się że moi sąsiedzi też nie mieli w ogóle internetu (ci co mieli z neostrady). Wina leży po ich stronie, czy to u mnie jest coś nie tak?

Filmik przedstawia jak migają moje diody (aktualnie) :

https://www.youtube.com/watch?v=slxLcFx6Acc

ps. próbowałam wpisywać “192.168.1.1”, ale nie mam internetu i po prostu nie chce się połączyć z tą “stroną”.

Wychodzi na to, że nie masz sygnału od dostawcy. Zadzwoń do nich i przedstaw problem.

Ze stroną konfiguracyjną routera też nie możesz połączyć się?

Spróbuj na innym komputerze. Jeżeli używasz Wi-Fi, spróbuj połączyć się do routera przez kabel rj-45.

Sprawdź ustawienia połączenia, zwłaszcza te dotyczące nazwy użytkownika i hasła, na stronie konfiguracyjnej routera.

Pomoc - instrukcja obsługi do routera.

Co na to pomoc techniczna TP?

Czy masz sygnał w telefonie?

Pozdrawiam.

Jak próbowałam się poprzez laptopa podłączyć do WIFI to pisało ogarniczony dostęp.

Dodane 19.07.2012 (Cz) 18:59

Mam komputer stacjonarny. Livebox zawsze mam podpięty kablem rj-45 do komputera.

Po prostu nie idzie się połączyć z “192.168.1.1”. Tak jakbym nie miała wcale sygnału od dostawcy