Witam, może ktoś z Was będzie w stanie doradzić lub nakierować na problem, który obecnie mam. Chodzi o brak internetu na tv jak i na każdym sprzęcie który próbowałem podłączyć kablem. Internet bezprzewodowo jest i tu zero problemów. Próbowałem póki co z innymi kablami, różnymi sprzętami, resetowałem router oraz przywracałem ustawienia fabryczne i nic nie pomogło. Adresacja po dhcp jest z przedzialu 192.168.1.100 - 200, próbowałem także spoza tej puli ręcznie wpisywać ustawienia, nawet dokładnie te same z karty wifi na której internet jest. Po kablu nawet nie pinguje routera. Wyczerpałem już wszystkie opcje, ostatnia myśl, że może dostawca blokuje porty lan, czy jest to w ogóle możliwe? Firmware routera wygląda na oryginalny i mam do wszystkich opcji dostęp.
Jaki to router ? Jaki dostawca internetu ?
Zrób reset bez podłączenia do internetu, po czym zobacz czy po kablu będziesz miał internet (pierwsze 2 pytania to priorytet, inaczej nie ma od czego zacząć
Tak wiem, ale to nie mój router więc nie miałem pod ręką
Router to tplink TL-WR740N, a dostawca internetu Protonet
Kolejny taki temat w ostatnich dniach.
Routery to bardzo wrażliwe na jakiekolwiek przepięcia urządzenia i domyślam się, że te wszystkie
problemy opisane w ostatnich tematach na forum powstały po burzy. (Jeśli się nie mylę.)
Sam doświadczyłem tego i to dwukrotnie.
Jedyna rada gwarancja - serwis. Ewentualnie ponowne wgranie oprogramowania routera przez WiFi,
ale wątpię że pomoże.
Faktycznie może być jak piszesz, zmieniłem router i póki co wszystko śmiga.