Cześć, od razu zaznaczę, że jestem laikiem jeżeli chodzi o sieci, routery itp.
Zmieniłem ofertę z Internetu na Internet + TV. Wszystko podłączyłem, TV jest, internet jest, ale na jednym komputerze, który jest połączony kablem z routerem Dialogu. Nie ma natomiast internetu na WiFi. Łączę się normalnie z routerem WiFi, ale internetu nie ma. Wszedłem na komputerze bez internetu na adres routera WiFi ( Air Live WL-1600GL ), wpisałem poprawny login i hasło. W ustawieniach na stronie routera WiFi jest niby wpisany login i hasło do Dialogu, ale internetu nie ma.
Nie na laptopie, tylko na PC z zewnętrzną antenką do WiFi. Na telefonie również nie ma internetu. Dodam, że przy wyborze oferty Internet + TV dali mi nowy modem z 4x LAN. Stary modem był podłączony z routerem WiFi za pomocą Ethernet, a nowy modem podłączony za pomocą LAN. Na starym modemie śmigał internet na tych samych urządzeniach, ale nie było wtedy możliwości podłaczenia kabla do dekodera TV - stąd też dali mi nowy modem.
Router ten sam. W konfiguracji routera był adres MAC komputera, który aktualnie nie ma internetu. Dodałem adres MAC telefonu i łączy wciąż, ale internetu brak.
A to co podałem wyżej ma znaczenie? Mam na myśli podłączenie modemu z routerem WiFi za pomocą Ethernet, a teraz jest za pomocą LAN ( innego wyjścia nie ma ).
Ja rozumiem to tak, że stary modem podłączony był do WAN, a nowy do portu LAN? Jeśli tak, to albo podłącz kabel do portu WAN w routerze, a jeśli musi być w porcie LAN, to na routerze wyłącz serwer DHCP, bo prawdopodobnie hosty mają zły adres bramy.