Brak internetu pomimo konfiguracji

Cześć, od razu zaznaczę, że jestem laikiem jeżeli chodzi o sieci, routery itp.

Zmieniłem ofertę z Internetu na Internet + TV. Wszystko podłączyłem, TV jest, internet jest, ale na jednym komputerze, który jest połączony kablem z routerem Dialogu. Nie ma natomiast internetu na WiFi. Łączę się normalnie z routerem WiFi, ale internetu nie ma. Wszedłem na komputerze bez internetu na adres routera WiFi ( Air Live WL-1600GL ), wpisałem poprawny login i  hasło. W ustawieniach na stronie routera WiFi jest niby wpisany login i hasło do Dialogu, ale internetu nie ma.

Bardzo proszę o pomoc :frowning:

Pokaż adresy IP. 

 

Windows + R > cmd > ipconfig /all 

Proszę: http://oi61.tinypic.com/21oosom.jpg

Na pasku zadań wyswietlany jest czerwony X i czy zółty trójkąt?

 

Ustawiłeś w konfiguracji routhera adres mac tego laptopa? 

Na pasku jest trójkąt.

Nie na laptopie, tylko na PC z zewnętrzną antenką do WiFi. Na telefonie również nie ma internetu. Dodam, że przy wyborze oferty Internet + TV dali mi nowy modem z 4x LAN. Stary modem był podłączony z routerem WiFi za pomocą Ethernet, a nowy modem podłączony za pomocą LAN. Na starym modemie śmigał internet na tych samych urządzeniach, ale nie było wtedy możliwości podłaczenia kabla do dekodera TV - stąd też dali mi nowy modem.

Mozliwy brak autoryzacji ze strony routhera. 

Dodaj adresy mac do dopuszczalnych adresów w ruterze. 

Tzn który adres i gdzie mam go wpisać?

Routera nie zmieniałes? 

Jeżeli zmieniłeś tylko modem to problem jest jedynie z modemem. 

Router ten sam. W konfiguracji routera był adres MAC komputera, który aktualnie nie ma internetu. Dodałem adres MAC telefonu i łączy wciąż, ale internetu brak.

A to co podałem wyżej ma znaczenie? Mam na myśli podłączenie modemu z routerem WiFi za pomocą Ethernet, a teraz jest za pomocą LAN ( innego wyjścia nie ma ).

Skoro w routerze nic nie zmieniałeś a wymieniałeś jedynie modem sądzę że problem istnieje tutaj. 

Aczkolwiek ustawienie routera też jest bardzo ważne.

 

Spróbuj dodać Adresy Mac do rozpoznawalnych w ruterze. Sprawdz czy klient DHCP jest aktywny. 

Tu niestety moja pomoc się konczy. Trudno jest określić jaka może być przyczyna twojego problemu. 

 

Proponuję podłączenie wszystkich urządzeń od nowa - przywrócenie rutera do ustawien domyślnych. 

Sprawdz również adresy DNS w ruterze! 

Ja rozumiem to tak, że stary modem podłączony był do WAN, a nowy do portu LAN? Jeśli tak, to albo podłącz kabel do portu WAN w routerze, a jeśli musi być w porcie LAN, to na routerze wyłącz serwer DHCP, bo prawdopodobnie hosty mają zły adres bramy.