Brak internetu, router Netia Spot

Witam, nie wiem czy zaczęłam w dobrym dziale, jak nie to proszę o przeniesienie wątku.

Otóż wczoraj dostałam w/w router, podłączam go do komputera zgodnie z instrukcją i nic, internetu nie ma.

Jeśli to ważne to wcześniej miałam modem (odinstalowałam oprogramowanie do niego, by nic nie przeszkadzało).

Komputer nie wykrywa urządzenia, a dioda świeci się na biało.

Dodam, że podłączam router razem z telefonem. Do gniazda ETH, nie WAN.

Czy jest to może wada techniczna sprzętu?

proszę o pomoc.

PS. Nie mogę się również połączyć z netiaspot.home.

sylwuska234 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Witaj :slight_smile:

czy tutaj nie znajdziesz podpowiedzi

http://www.pomagam.net/

https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca … xPV2S4ca4Q

Nie, niestety to nie pomogło.

Mam inny problem. Otóż dzwoniłam do Netii i Pan z Obsługi Klienta powiedział żebym sprawdziła czy mam zainstalowane sterowniki do karty sieciowej. Kiedy podłączony jest stary modem pokazuje, że kartą sieciową jest właśnie ten modem, a kiedy podłączony jest router nie ma żadnych kart sieciowych. W menedżerze pokazuje też przy Kontrolerze Ethernet i Kontroli magistrali zarządzania systemem pytajnik z wykrzyknikiem (w sekcji inne urządzenia). Kiedy ściągnęłam i zainstalowałam sterowniki ze strony producenta płyty głównej (GA-EP35-DS3L) to nie naprawiło to problemu. Sterownik: Realtek Ethernet Diagnostic Utility.

Nie wiem już co mam zrobić, jestem całkowicie zielona w sprawach technicznych. Proszę o pomoc.

O ile pamiętam Realtek Ethernet Diagnostic Utility nie zawiera sterowników, to tylko dodatkowy soft użytkowy. Z tego piszesz wynika, że potrzebujesz sterownika dla gigabitowego zintegrowanego układu Realteka na szynie PCI-E. Możesz spóbować ze świeżymi sterami ze strony producenta układu http://www.realtek.com.tw/downloads/dow … Down=false . Jeśli Cię to przerasta zawsze mozesz za parę groszy zlecić to zawodowcom, to żaden wstyd.

Dodane 27.06.2012 (Śr) 17:50

Jeszcze jedno, sądząc po opisie nie masz też prawdopodobnie zainstalowanego sterownika czipsetu płyty głównej. Zdecydowanie polecałbym to zrobić. Najnowszą wersję zaciągniesz ze strony Intela. Będzie to pewnie plik z nazwą w rodzaju “Intel INF utility for series 3 desktop chipsets” lub podobną.

Witaj

chyba tutaj kolega ma racje nie masz sterowników do płyty,napisz jaki masz system

to jest Twoja płyt główna?

http://www.gigabyte.pl/products/page/mb … /download/

w sekcji do pobrania masz wszystkie sterowniki do tej płyty i zgodny z Twoją wersja systemu

Dzięki Ci Mescalero, internet działa na Netia Spocie, nawet wiem już jaką mam kartę sieciową, wyświetla się ładnie w menedżerze urządzeń :wink:

Co do kontrolera magistrali zarządzania systemem nadal jest ten wykrzyknik, stery do czipsetu ze strony którą podał Gryf zainstalowane.

A system to Win XP.

Jeszcze raz dziękuję za dotychczasową pomoc ;))

Nie ma sprawy. Jak na “całkowicie zieloną” całkiem ładnie sobie poradziłaś. Jeśli chodzi o chipset, stery ze strony producenta płyty są niestety dość wiekowe. Może to (choć nie musi) być przyczyną problemów. Najlepiej byłoby wpierw odinstalować je tym samym instalatorem Intela, korzystając z wiersza poleceń (z tego co pamiętam nie ma odpowiednika opcji “uninstall” z poziomu GUI). Tym niemniej możesz bez większego ryzyka spróbować po prostu je nadpisać nowszą wersją ściągając tradycyjny instalator vide http://downloadcenter.intel.com/SearchR … on+Utility (pozycja na samej górze listy) lub spróbować automatycznego wykrywania brakujących sterów http://www.intel.com/p/en_US/support/detect?iid=dc_iduu (przycisk “check your system”) . Powodzenia.