Brak internetu w Smartfonie LG SWIFT E400

Posiadam smartfon LG SWIFT E400 w zeszłym miesiącu internet mi działał,lecz od tego miesiąca przestał.Zgłosiłem to t-mobile ale oni twierdzą że to nie ich wina tylko moja.W smartfonie nic nie przestawialem,konfiguracja smartfonu nastąpila przez sms konfiguracyjnego wyslanego ze strony t-mobile.Jakieś pomyśly co jest nie tak ??

wipe

Wipe ?? a mogę poprosić o rozwinięcie swojej myśli,bo jedno słowo niewiele mi mówi.

  • Sprawdź ustawienia / Komunikacja / Ustawienia sieci telefonii komórkowej / Nazwy punktów dostępu - musisz dodać/ustawić takie dane.

  • Ustawienia / Komunikacja / Ustawienia sieci telefonii komórkowej / Użyj danych pakietowych - włączone (ja mam jeszcze roaming danych, ale to jest chyba tylko wymagane w Play).

  • Gdy przytrzymasz power ikona trybu sieci danych musi wygladać tak

SC20120819-124614.png.inline.html

A pozostali widzę że 1 rzecz nie działa i od razu robią wpie - to jakaś pozostyałość po Windowsach i format c: ? :wink: (czyli przywracanie do ustawień fabrycznych z utratą wszystkich danych na telefonie itd itp…)

Wszystkie ustawienia mam dobrze.

Spróbuj w ten sposób:

Ustawienia -> Sieci telefonii komórkowej -> nazwy punktów dostępu -> naciśnij przycisk “menu” i “przywróć domyślne”

W większości przypadków telefony z Androidem nie potrzebują konfiguracji MMS/Internet. Przynajmniej tak jest u mnie.

Ale u mnie musi być skonfigurowany internet,jak nie jest skonfigurowany to wtedy internet nie działa.

To wypisz jak masz ustawiony punkt dostępu.

Czasem trzeba zrestartować połączenie (Tryb offline potem online) albo telefon.

Oczywiście blokady pakietów internetowych nie masz u operatora? Można ją samemu założyć logując się do jakiegoś “e-BOKu”.

Wszystko mam ustawione jak tu jest napisane (

APN: internet (również dla użytkowników systemu T-Mobile na kartę)

ID (nazwa) użytkownika: pozostaw puste pole

Hasło: pozostaw puste pole

*Uwierzytelnienie: normalne

Adres Proxy: pozostaw puste pole

Port Proxy: pozostaw puste pole)

Jeszcze raz piszę internet działał mi przez cały miesiąc na ustawieniach,które ma w telefonie ustawione.Po skończonym miesiącu internet przestał działać (NIC NIE PRZESTAWIAŁEM W USTAWIENIACH) Żadnej. blokady na internet nie mam założonej.Telefon włączałem,wyłączałem,robiłem offline i nic to nie dało.

Zmień tryb uwierzytelnienia na PAP, CHAP lub “PAP lub CHAP”.

Typ APN, MMC, MNC? nie podałeś

Proxy, Port, Użytkownik, Hasło, Serwer, MMSC, ustawienia MMS - puste.

Zmieniałem na uwierzytelnienia na Pap,Chap lub Pap lub Chap Typ APN defualt,MMC 260,MNC 02

PS.Wiem że pisanie z wielkiej litery to krzyk i za ten krzyk przepraszam,lecz niektórzy chyba nie czytają dokładnie całych moich postów gdyż pisałem w poprzednich postach że "JESZCZE RAZ PISZĘ ŻE INTERNET DZIAŁAŁ MI PRZEZ CAŁY MIESIĄC LIPIEC NA USTAWIENIACH KTÓRE MAM W TELEFONIE W MIESIĄCU SIERPNIU INTERNET PRZESTAŁ DZIAŁAĆ (NIC NIE PRZESTAWIAŁEM W USTAWIENIACH)

galy1 ,

Mimo wszystko proszę nie krzyczeć - my tutaj staramy Ci się pomóc, a nie denerwować Ciebie. Nawet najlepszym zdarzają się czasem pomyłki w ustawieniach, więc nie traktuj tego negatywnie.

Co do samego problemu - jeśli jesteś pewny, że ustawienia telefonu są poprawne, a u operatora nie masz zablokowane przesyłania danych (lub tym podobnych), to osobiście uważam, że najszybciej problem będzie można zdiagnozować po obserwacji logów systemowych. Nie posiadam już Androida, więc nie sprawdzę teraz gdzie konkretnie znajdują się logi dotyczące połączeń z operatorem, aczkolwiek sprawdź czy logcat zwróci coś ciekawego i dokładnie przeanalizuj (np. przy próbie połączenia się z Internetem).

Tak jak internet mi niespodziewanie zniknął,tak się wczoraj niespodziewanie pojawił.Na BOA wydałem 12 zł 50 groszy do nich dzwoniłem 4 razy każde połączenie płatne,serwis T-Mobile cztery razy próbował mi wmówić że to moja wina,a nie sieci i uwaga najlepsze dziś dostałem sms z serwisu (Siec T-Mobile Przepraszamy,ale zgłoszony problem techniczny jest nadal rozwiązywany.Skontaktujemy się niezwłocznie po rozwiązaniu problemu.) Jak już problem sam się rozwiązał,już dawno nie spotkałem tak wielkiej niekompetencji.

Aż mi się wierzyć nie chciało że to nie działa, teraz już wszystko jasne że TetraczeMobile coś popsuli. Pewnie robili coś na nadajnikach i miałeś pecha trafić na ich działania.

Mi się zdarzyło podobnie na Playu - tzn wszystko było ok, pokazywało połączenie ale żaden pakiet nie dochodził. Okazało się że mieli jakiś problem techniczny w tym regionie o którym mnie w BOK poinformowali. Poradzili sobie z nim w max 4h.