Brak internetu w telefonie

Posiadam Samsung GT-B3410 w sieci Plus, a od zeszłej środy nie mam internetu w telefonie.

Kiedy wchodzę w przeglądarkę wyskakuje “Błąd sieci”, a kiedy próbuję się zalogować na GG pisze “Nieprawidłowe połączenie”.

Poszukałam informacji na ten temat i z tego co wyczytałam postąpiłam jak mi kazali, więc zrobiłam reset telefonu, weszłam na plus.pl i ustawiłam konfiguracje, wkładałam i wykładałam kartę sim i baterię ze sto razy już, a internet nadal nie działa.

Sprawdzałam u mojej mamy w telefonie, ale ona ma ten sam problem co ja…

Wie ktoś jak zaradzić temu problemowi, aby telefon znowu zaczął działać?

Ps. Zastanawiam się nad serwisem, ale mój telefon ledwie co stamtąd wrócił. ;<

Tylko, ze to raczej nie błąd telefonu a Twojej sieci, a więc serwies według mnie odpada :slight_smile:

Piszesz, że ustawiłaś już konfigurację, to poleciłbym jeszcze wlączyć i wyłączyć w ogóle opcję internetu na karcie, Powinnaś zrobić to krótkimi kodami, ale najlepszym wyjściem byłoby, gdybyś zadzwoniła do swojego operatora (do Biura Obsługi Konsumenta)

Plus tak ma ostatnimi czasy. Włącz transmisję danych, uruchom ponownie telefon (nie wyłączając transmisji) i poczekaj kilka/kilkanaście minut. Mi na Neo V pomaga.

spróbuj wejść na stronę plusa zalogować się na swój nr telefonu i tam w usługach poszukaj coś z netem nie pamiętam jak się nazywa ale znajdziesz i odhacz to zawsze mi to pomagało